Skrevet 14. september 2020 4 år Har restartet simulatoren mange ganger. Likevel står meldingen om å restarte for å oppdatere core content fast i feltet. Flere som har opplevd dette? (Simulatoren funker helt greit)
Skrevet 14. september 2020 4 år Har vært sånn siden dag 1 av Alpha, så de har nok ikke helt bestemt seg for hvordan oppdateringer skal administreres. Hittil har man vel alltid vært nødt til å oppdatere via Microsoft Store først, og deretter via simmen når du starter opp.
Skrevet 14. september 2020 4 år Forfatter OK! Så jeg må installere den på nytt via Microsoft Store da?...
Skrevet 14. september 2020 4 år Du kan gå inn der og ta oppdateringer men den meldingen der forsvinner ikke enda men mulig du får oppdatert noe annet 😉
Skrevet 14. september 2020 4 år Prøv å logg ut og inn igjen i MSFS. Tror at den lagrer passordet som den bruker i sky tjenesten. For meg ble andre problemer løst ved å logg ut og inn igjen. Hadde byttet passord for noen få dager siden.
Skrevet 16. september 2020 4 år Forfatter Har prøvd å logge inn/ut (uten resultat) Har fulgt oppskrift fra denne siden om repair/reset (uten resultat) Microsoft Flight Simulator FAQ Har ikke prøvd uninstall/clean install. Om jeg prøver den siste metoden, så lurer jeg på hvordan det går med tredjeparts addons som nå er kjøpt på markedssiden i MSFS 2020. Er det noen som har erfaring med dette? Kan vel legge til at jeg i starten med simulatoren alltid fikk et oppdateringsvindu under oppstart. Dette kommer ikke lengre. Kan det være at jeg har fått den første patchen, men at dette viser feil i content vinduet? Jeg har også problemer med å orientere meg i hvor filer ligger, samt å finne ut hvilke versjon som er installert. Endret 16. september 2020 4 år av Gunnar van der Meeren
Skrevet 16. september 2020 4 år Har du versjon 1.7.14.0, så har du akkurat samme versjon som alle andre, og oppdateringen kommer neppe før i morgen 🙂
Skrevet 16. september 2020 4 år mens du venter så kan du jo se herhttps://www.flightsimulator.com/september-10th-2020-development-update/
Skrevet 16. september 2020 4 år Forfatter Den 16.9.2020 klokken 11.13 skrev Frank Kristiansen: Har du versjon 1.7.14.0, så har du akkurat samme versjon som alle andre, og oppdateringen kommer neppe før i morgen 🙂 Hvordan finner jeg versjonsnummeret? (Har prøvd å finne ut hvor appen ligger uten å lykkes)
Skrevet 16. september 2020 4 år Start opp simmen og trykk Alt+Enter for å komme i vindusmodus. Da står versjonsnummeret på toppen av ramma 🙂
Skrevet 16. september 2020 4 år Forfatter Takker! Fant originalappen. Jeg har siste versjon (1.7.14.0)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.