Skrevet 2. september 2020 4 år Premium Medlem Mitt favorittsted som liten sneip hadde også fått litt hard medfart. Rullebanen var skjev grunnet feil på Bing-bildene, og hele flyplassen lå i en dal. Rettet den ut og fjernet litt vegetasjon. 2020.09.10 - v0.5.0 (Siden jeg har fått redigerings-rettigheter, så har jeg oppdatert linken i denne posten 🙂 ) Last ned fra Flightsim.to: ENST -Sandnessjøen/Stokka Ligger også en fix der for å rette opp en del feil i "De syv søstre". Denne fjellkjeden har imidlertid større problemer da mesh'et for den nordlige delen mangler, og fjellet stuper i havet. Vi får vente til MS/Asobo kommer med noe bedre.
Skrevet 2. september 2020 4 år Meget bra! Godt å se at det finnes folk som tar tak på utviklingsfronten
Skrevet 3. september 2020 4 år Moderatorer Tusen takk , Tydligvis flere "designere" som har hengt seg på sceneryfronten for å rette opp med lokale problemer og annet ...veldig bra
Skrevet 3. september 2020 4 år Takker og bukker for denne også. Jeg er bare en dag eller to vekk fra forumet så dukker det opp flere godbiter.
Skrevet 8. september 2020 4 år Forfatter Premium Medlem Endret nedlasting til Flightsim.to da de har litt bedre struktur. Se forøvrig link i første post.
Skrevet 9. september 2020 4 år Forfatter Premium Medlem Ny versjon igjen (v0.4.0 2020.09.09). Nå skal det meste av markeringer være på plass. Må bare lære meg hvordan jeg lager RWY AHEAD og DEICING til å klistre på bakken, så er prosjektet modent for pensjon 🙂
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.