Prebenm Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 Every time i sit in a plane (any cind) this annoying beep alarm starts. I can’t find out how to turn it off... https://youtu.be/y-3f8zKq490 i tried to press the MKR button but it didn’t work... PLEASE HELP Siter
Geir Haugmo Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 The video was a little short. But it sounds like it might be an ID from either VOR or NDB. The vide starts with something bit something like an" U" and vontinues with several "A"`s. Go to the audio panel or one of your Nav radios to cancel the sound. Siter
Geir Haugmo Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 Hmm. Måtte inn å sjekke audiopanelet til C-152. Det ser ut som det er en bug. Jeg tunet inn GRM VOR på NAV 1. Jeg får identnår jeg velger NAV 1 på audiopanelet, men jeg må trykke NAV 2 for å kutte audio. Noen som har sett lignende? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.