Skrevet 26. august 2020 4 år Det verkar som Röros flygplats (ENRO) saknas i simulatorn. Om man tittar i Bing så är flygplatsen pixlad vilket kanske är orsaken till att den saknas. Jag uppskattar själv den i Airports of Norway. Vore trevligt om någon byggde denna flygplats för MSFS 2020. /Thomas ESNN
Skrevet 2. september 2020 4 år Premium Medlem Værøy mangler også, riktignok er den vel ikke lenger i drift?
Skrevet 2. september 2020 4 år Premium Medlem 34 minutter siden, MagTvei skrev: Værøy mangler også, riktignok er den vel ikke lenger i drift? Værøy er der, men det er en stor stein pyramide mitt på stripa, så det kan ikke landes der.
Skrevet 2. september 2020 4 år Premium Medlem Ja, noen innsjøer med feil høydedata ødelegger som vanlig!
Skrevet 3. september 2020 4 år Stripa på Gullknapp ved Arendal er full av bygninger. Umulig å lande der
Skrevet 3. september 2020 4 år Premium Medlem Nok å gripe fatt i for våre dyktige moddere, virker heldigvis som mange er godt i gang!
Skrevet 3. september 2020 4 år Premium Medlem Røros var vel - hvis man skal være litt snill - ikke helt patent 🙂 Tror dette er minst et års jobb for en god entreprenør...
Skrevet 5. september 2020 4 år Dette her skal være relativt enkelt å fikse. Dog må det bygges ny flyplass fra scratch. Venter på neste patch (samt ny pc) før jeg prøver meg selv på et par småprosjekter for å komme i gang med scenery utvikling.
Skrevet 5. september 2020 4 år Premium Medlem Blir spennende å se om en av de neste patchene tar for seg noe av det som mangler av flyplasser rundt omkring. Vet at veldig mye har blitt rapportert, så det er lov å håpe... Men der er morsomt å ha noe å pusle med. Selv har jeg såvidt begynt å fikle med EKVG Vagar (Færøyene). I likhet med Svalbard, så mangler det meste der, og bakkegrafikken er en merkelig røre.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.