Sondre K Andreassen Skrevet 25. august 2020 Skrevet 25. august 2020 ENFY - Fyresdal Jeg fant ut at Fyresdal flyplass ikke var søkbar i FS2020 selv om stripa faktisk er inne i simmen, dog med mye høydefeil. Derfor har jeg brukt litt tid på å lage flyplassen etter beste evne med utgangspunkt i google/bing maps, og brukt default bygninger så godt jeg kan. Har fikset på rullebanehøyde, manglende trær i område, apron og andre diverse ting. Nå skal jeg sette meg ned og se om jeg kan lære meg blender for å bytte ut bygningene etterhvert. Tar gjerne imot tips! Håper det faller i smak Download - Fyresdal 12 Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Skrevet 25. august 2020 Ser bra ut. Testes i morgen. Pål Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. august 2020 Moderatorer Skrevet 26. august 2020 AI AI nye scenerybyggere dukker jo opp som paddehatter her, sånt lier vi ....bare å stå på er jo litt av vært å ta tak i så vi får et flott Norge igjen 1 Siter
Sondre K Andreassen Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 (endret) Da har jeg prøvd å lære meg litt Blender, Photoshop og mer SDK, så her kommer en versjon 1.1 av fyresdal. Nye bygninger, hangarer og gjerder. Download - Fyresdal v1.2 Endret 3. september 2020 av Sondre K Andreassen 6 Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 3. september 2020 Premium Medlem Skrevet 3. september 2020 Veldig bra. Er testet og funnet godkjent. Siter
Sondre K Andreassen Skrevet 8. september 2020 Forfatter Skrevet 8. september 2020 Fant ut at bygningene lyste opp i mørket... Feil rettet, ny versjon her: Download - Fyresdal v1.2 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.