Skrevet 23. august 2020 4 år Hei alle nye msf2020 spillere. Noen av dere testet TBM`en? Litt problemer med hot start vær gang jeg starter, ITT over 1000C selv om prosedyrer følges. Sliter litt også med å finne nAV radioene på garmin menyen, noen som vet bedre?
Skrevet 23. august 2020 4 år Har opplevd det samme selv. Det jeg har funnet ut er at man tilfører drivstoff ved 13% NG og venter til man passerer ca. 52% NG før man setter den til full-idle. Deretter må man være rimelig sjapp med å dra Power Control til venstre og i power modus. Aner ikke om dette er realistisk men det fungerer. NAV radioene tuner man med å gå til NAV COM menyen og velger Audio & Radios.
Skrevet 23. august 2020 4 år Forfatter ' Ok takker! Ja venter litt for lenge mellom low idle og flight idle selv om det er noe man skal gjøre,ser også at ignition starter ikke slår seg av automatisk i cas menyen. Det er hva man kanskje kan forvente av default fly ,kommer vel noen bedre etterhvert selv om jeg synes den er helt grei
Skrevet 12. september 2020 4 år Moderatorer https://forums.flightsimulator.com/t/improved-g1000-beta-release/244255
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.