Geir Teigo Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 Join oss via link https://discord.gg/BDtew5Vn Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. august 2020 Moderatorer Skrevet 20. august 2020 La opp en kanal til her på Discord så hvis vi blir mange brukere er det bare å velge Flightsim.no MP https://discord.gg/hTYxQum3 eller Flightsim.no BUSHkanal https://discord.gg/udh8sYmt Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 5. september 2020 Moderatorer Skrevet 5. september 2020 Har ryddet på Discord serveren Litt info til brukerene Chattebua skriver vi til hverandre om løst og fasti Talekanalene bruker vi mikrofon og prater med hverandre når vi er ute og flyrI Lobbyen kan du "henge" når du venter på aktivitet Vennligst bruk den kanalen som passer best for flygingen din Vennligst opprett et Push Too Talk knapp på tastatur eller stikke for å prate da åpen mikrofon kan lage en del støy når en flyr . Helt nederst står brukerprofilen din klikk på tannhjulet der og velg tale og video for å tilordne knapp Flere kanaler kan opprettes hvis det er behov for det Vis henyn til hverandre og ha det gøy Noe som mangler ta kontakt med meg direkte så får vi sikkert til noe NAC301 på fs2020 Robo_no på Skype Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Moderatorer Skrevet 15. september 2020 Er nok dette som har skjedd klikk på navnet ditt i den kanalen du er så vil du se serverdemping avhuk den så virker lyden igjen Det kan skje visst du er innaktiv for lenge el. Mulig du må sette opp kilden til din mikrofon og det gjør du under tale og video Siter
foxtrotlima Skrevet 15. september 2020 Skrevet 15. september 2020 (endret) Takk for svar Robert. Alt funker i andre kanaler. EDIT: Får ikke opp noe option om serverdempning. Endret 15. september 2020 av foxtrotlima Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Moderatorer Skrevet 15. september 2020 Se om det virker i talekanalene utenom Lobbyen Siter
Lars K. Rønes Skrevet 9. oktober 2020 Skrevet 9. oktober 2020 Disse virker ikke lenger.. Mulig å få nye linker? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 9. oktober 2020 Moderatorer Skrevet 9. oktober 2020 JA linkene endrer seg hele tiden bedre å ha den installert enn webversjonen den ligger nå der Siter
Lars K. Rønes Skrevet 9. oktober 2020 Skrevet 9. oktober 2020 Ja, bruker den installerte klienten, men invitasjonene går ut og da får man ikke joinet på den heller. Fant ihvertall ikke noen annen måte jeg, dog discord er fortsatt noe nytt for meg. Men er inne nå, tusen takk! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. mars 2021 Moderatorer Skrevet 20. mars 2021 Oppdatert mine kanaler på Discord Ryddet litt så det blir mere oversiktlig Si fra hvis noe er galt 1 Siter
Geir Teigo Skrevet 12. april 2021 Forfatter Skrevet 12. april 2021 Hei alle sammen Discord er jammen et eget fag Vi satte opp en server for alle og enhver, men ser at det er lite liv på kanalene. Etter å ha sett på en del andre servere skjønner jeg at vi har satset for lite og har heller ikke resursene til å serve dere medlemmer et skikkelig utviklet tilbud. Etter å ha tilbrakt et par uker på Discordserveren til MSFS 2020 Norge har jeg sett hvor bra dette tilbudet kan være og hvor mye tid og arbeid eierne faktisk legger i driften av denne. Det er daglig gruppeflighter og flere dager har jeg deltatt i spontane VFR-turer med mye hyggelig prat på øret underveis. Omtrent ukentlig legges det ut planlagte gruppeflighter med flightplans, kart etc, og nå i helgen arrangerte de online nybegynnerkurs i flyging på VATSIM. Disse gutta har mye bra å by på og det er superfin tone og høy sosial faktor i alle rom jeg har vært i. Jeg har snakket litt med en av eierne om å samarbeide og selv om dette var en server tiltenkt MSFS exclusive har de laget egne kanaler for alle simmene vi dekker her inne og mye mye mer. Dette er litt samme tankegangen bak valget om å la flightsimnorway.com kjøre all freeware da Ole rett og slett var mer dedikert og hadde en bedre løsning. De ønsker oss hjertelig velkommen og jeg anbefaler sterkt å joine server og delta i et herlig samfunn utenfor forumet. Discord server url:https://discord.gg/w4JANk2B Facebook: https://www.facebook.com/groups/2591715900946882 3 Siter
Premium Medlem Dag Baardsen Skrevet 12. april 2021 Premium Medlem Skrevet 12. april 2021 Helt enig @Geir Teigo. If you can't beat them, join them. Ikke det at det var et mål å slå andre, men i alle fall er samarbeide rundt noe som funker mye bedre enn å jobbe opp en helt ny server. Og dobbelt sett blir som regel bare halvparten så bra. 1 Siter
Geir Teigo Skrevet 16. april 2021 Forfatter Skrevet 16. april 2021 Vi prøver et par plugins for å speile innleggene fra forumet til Discord server som igjen skal generere trafikk til forumet. Ser ikke noen måte å gjøre motsatt i forhold til communety flights etc. men får ta denne annonseringen via Facebook. Siter
Geir Teigo Skrevet 9. august 2021 Forfatter Skrevet 9. august 2021 Merk at vi ikke har mye aktivitet på denne serveren og anbefaler folket å joine serveren til "MSFS 202 - Norge". Ligger en post om det et eller annet sted Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 4. mai 2022 Moderatorer Skrevet 4. mai 2022 Ryddet i linkene her og fjernet masse poster som ikke ga noen mening 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.