Skrevet 19. august 2020 4 år Forsøkte å laste ned til USB SSD med 1,3 TB plass, fikk feilmelding uten at det kom hva som var feil. I ettertid står det at spiller er installert. Trykker på spill, og det starter med startbildet, så: "ser etter oppdateringer", deretter kommer denne feilmeldingen Har nok plass på 😄 men får beskjed om at jeg ikke har rettigheter til denne mappen. Det er min PC, og har selvfølgelig administratorrettigheter.........
Skrevet 20. august 2020 4 år Forfatter Forsøker, men får bare melding om at jeg ikke har tilgang. Får heller ikke endret tilgangsrettigheter..........
Skrevet 20. august 2020 4 år Om du går til Windows kontrollpanel og sjekker at du har fulle administratorrettigheter kan det være at det er det som er problemet.
Skrevet 20. august 2020 4 år Leser at det er problemer med brukerprofiler med spesialtegn under installasjon. Vet ikke om det er problemet her, men ser at bruker "TR-AA"
Skrevet 20. august 2020 4 år Forfatter Avinstallerte hele pakka og kjørte på nytt, nå ser det ut til at det går greit. Takk for alle svar 🙂
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.