Skrevet 17. august 2020 4 år Av en merkelig grunn, etter å ha kjøpt delux versjonen av flight simulator 2020 får jeg ikke startet microsoft store for å installere det(for å forhåndslaste). Har aldri brukt microsoft store før da dette er en måneds ny pc. Hva kan være grunnen? Har prøvd å kjøre cache clean og den gir tilbakemelding om at programmet ikke kan startes fordi den oppdateres? Endret 17. august 2020 4 år av tomkrist
Skrevet 17. august 2020 4 år Hva med å skrive hvordan du løste problemet slik at andre ikke trenger å spørre 😊
Skrevet 17. august 2020 4 år Forfatter oki,problemet lå hos microsoft store, ikke selve flysimulatoren. Jeg brukte denne videoen for å få fikset problemet:
Skrevet 18. august 2020 4 år Knota litt jeg og, men når jeg logget på i MicrosoftStore så gikk det knirkefritt.
Skrevet 19. august 2020 4 år Samme problem her, kjøpt men får ikke lastet ned, problemer med Microsoft Store her også. Så video som vedlagt er men hva er den korrekte command man skal skriv inn I Power Shell. Kan noen legge den ut her slik at man kopiere den. mvh Morten
Skrevet 19. august 2020 4 år Forfatter Kommandoen står under beskrivelsen av filmen. Her er den: Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Skrevet 19. august 2020 4 år Takk Tom, detfunka det. kan man i starten velge disk å legge den på? Eller er det smart!
Skrevet 19. august 2020 4 år Moderatorer Du kan velge hvor du legger den bare følg nøye med under installeringen Lag deg en mappe der på forhånd 😉
Skrevet 19. august 2020 4 år For og laste ned og installere FS2020, må ha en annen tidligere FS installert fra før eller kan man bare sette i gang med 2020 uten og bry seg om en tidligrer versjon?
Skrevet 19. august 2020 4 år Premium Medlem 20 minutter siden, Frank Ånstad skrev: For og laste ned og installere FS2020, må ha en annen tidligere FS installert fra før eller kan man bare sette i gang med 2020 uten og bry seg om en tidligrer versjon? Nei du må ikke ha noe tidligere innstalert. Det er bare å kjøre på med innstalasjonen. Men husk og lage deg en mappe, som for exsempel heter Microsoft Flightsimulator 2020.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.