Stig Harald Ådland Skrevet 25. september 1999 Skrevet 25. september 1999 Lurer på om noen veit kor eg kan lasta ned et Cessna U206F sjøfly til Flightsim 98 ??? Siter
Åke Lindberg Skrevet 25. september 1999 Skrevet 25. september 1999 De största filbiblioteken finner du hos http://www.flightsim.com" TARGET=_blank>www.flightsim.com och AVSIM.com. Gå in på "search". Åke Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 28. september 1999 Forfatter Skrevet 28. september 1999 Har prøvd disse sidene, men det fanst ikkje noe lignende engang. Stiller spørsmålet igjen: Er det noen som har funne eit Cessna U206F sjøfly på nett, i såfall kor? Siter
Gjest Skrevet 30. september 1999 Skrevet 30. september 1999 Jeg mener å ha sett det en stand, med registreringen LN-SEA. Men jeg husker ikke hvor.Det var IKKE på en av de store kjente sidene, men på siden til en over annen som bruker disse sidene. Noen som følerseg truffet??? Hilsen Bent Marius Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 1999 Skrevet 1. oktober 1999 Har du prøvd på Simavition.com og FS98.com? Jeg anbefaler å sjekke dem, jeg har lastet ned ca 70 fly. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.