Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 28. juni 2020 Premium Medlem Skrevet 28. juni 2020 Modellen (som jeg mener var laget for FSX) fungerer helt fint i P3D versjon 5. P3D er nå oppdatert med SP2, og jeg kjører kun med True Sky tillegget aktivt. LN-SUF flyr her ut fra Stavanger 6 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Den har jeg flydd med langt tilbake (RL), så et must Siter
Per-Kristian R Jensen Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Hvordan er denne i Flight deck, mtp navigasjon? Savner Braathens Safe F27 fra FS9 dagene ^^ Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 29. juni 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 29. juni 2020 (endret) Dette er en modell som var laget for FSX. Flightdeck er ikke testet nøye ut på navigasjon ennå. Modellen bærer også preg av å være noen år gammel. Her er bilde fra cockpit (nyinnkjøpt scenery fra ENAL) Endret 29. juni 2020 av Gunnar van der Meeren 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.