Skrevet 31. mai 2020 4 år Growling Sidewinder slapp denne videoen i natt, hvor han flyr den kommende P-47D'en som kommer "snart" (Two Weeks™). Denne blir rett og slett nydelig!
Skrevet 31. mai 2020 4 år Forfatter Og her er tilsvarende video fra Spudknocker. Normalt sett er jeg ikke så hyppen på WW2-modulene selv om jeg har Spitfire'n til DCS, men denne er en jeg faktisk vurderer å plukke opp.
Skrevet 31. mai 2020 4 år Håper etterfølgeren, the "Thunderbolt Amphibian", snart kommer også Marius! Bedre kjent som Republic RC3 Seabee:
Skrevet 31. mai 2020 4 år Forfatter Kommer neppe til DCS, men det kunne jo vært en interessant modul for Search and Rescue
Skrevet 31. mai 2020 4 år Jeg sier også at jeg ikke er så gira på andre verdenskrigs-moduler, men ender alltid opp med å kjøpe dem likevel. Og Thunderbolten er jeg faktisk litt gira på, men jeg ser jeg enda mer frem til Mosquitoen. Endret 31. mai 2020 4 år av Fredrik Edvardsen
Skrevet 1. juni 2020 4 år 14 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Nytt kart blir bra! Er det noe som trengs i DCS så er det flere kart 👍 Absolutt, men akkurat dette føler jeg er litt bortkastet tid og resurser. Vi har allerede et Normandy-map og The Channel dekker det samme området, bare litt lenger nord. Hadde de enda laget en moderne-ish versjon av mapet også.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.