Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 406
  • Visninger 52,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Mest populære innlegg

• Fredrik Edvardsen
    Fredrik Edvardsen

Denne uken ble slutten på en epoke markert på Kjeller, da #680 ble siste F-16 som til å gå igjennom faseservice på Kjeller. Maskinen ble gitt skvadronsmerker, med 331-finflash og lyn på venstre side,

• Gunnar van der Meeren
    Gunnar van der Meeren

Tilfeldige bilder fra FS 2020. MB-339 har fått et par patcher, og fungerer langt bedre nå.  

• Robert Hulthin
    Robert Hulthin

Bergen på en godværsdag BERGEN

Postede bilder

Skrevet
  Den 25.3.2024 klokken 1.08 skrev Tobias Nome:

Trimme litt tretopper på Tveit

Skjermbilde (680).png

Er det Gaia sitt ENCN scenery med min «fix»? I såfall kan jeg nok trimme de trærne litt. Kanskje litt for tett skog ved approach-lysene?

Skrevet

Det stemmer! Fixen din er fin, altså, men du må gjerne trimme litt rundt rullebane-enden der, er litt større spillerom der i virkeligheten (bra scenery fra Gaya, men også en del å ta tak i)

Skrevet

Må skryte litt av repaintene til Aanerud på flightsim.to! Virkelig detaljerte og nøyaktige - se for eksempel på hvordan rødfargen er litt falmet over og bak cockpit.

Skjermbilde (119).png

Endret av Tobias Nome

Skrevet

Siden jeg likte Flight Replicas Spitfire så godt, slo jeg til på deres P-40N også. Fornøyd med det, topp modellert og teksturert, flyr også bedre enn Inibuilds P-40F.

Screenshot 2024-05-08 194134.png

Skrevet

Lofoten med Google, flyr sydvestover fra ENSH

Screenshot 2024-05-30 110839.png

Endret av MagTvei

Skrevet
  Den 30.5.2024 klokken 18.21 skrev Tobias Nome:

Flott bilde! Hvordan er google i forhold til bing jevnt over?

Det er vel litt variabelt, men synes nok Google stort sett er hakket bedre, spesielt på østlandet.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …