Gjest Skrevet 24. september 1999 Skrevet 24. september 1999 Jeg vet at det er fligtsimmere i Østfold. Kom dere på banen slik at vi kan møtes i Sarpsborg eller i Fredrikstad? ------------------ Siter
Gjest Skrevet 25. september 1999 Skrevet 25. september 1999 God idé! La oss avtale tid og sted, kanskje vi kunne besøke Rygge Flyklubb ogå. Hvis de er oppegående enda dah. Bjørn Siter
Frode Skjennem Skrevet 25. september 1999 Skrevet 25. september 1999 Dersom ikke " lista " blir lagt for høyt synes jeg dette høres spennende ut. Som Dere skjønner er jeg ikke proff. Men jeg elsker alt som har med fly miljø å gjøre. Til tross for en alder på 54 har jeg skaffet meg Flightsim 98, Propilot 99, Fl.unl.2, Fly, Airport 2000, Lago's Cleard to land og Media's Plane. Så det er vel kanskje på tide å komme ut av skapet å lære mere i sammen med andre i stedet for å sitte å bare knote alene. Tenk bare hvor prioriterte vi er som fortsatt kan ta av og lande på vår kjære Fornebu nesten 1 år etter nedleggelsen eller hur ??. Frode. ------------------ Frode Skjennem Ps. Bor i Sarpsborg. [Edited by Frode Skjennem 25-09-1999.] Siter
Gjest Skrevet 25. september 1999 Skrevet 25. september 1999 Jeg bor i Sarpsborg! Flere simmere i Nedre-Glommaregionen? Siter
Stian S Olsen Skrevet 27. september 1999 Skrevet 27. september 1999 Vi er (i alle fall) 3 i Moss/Våler. Stian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.