Skrevet 30. januar 2020 4 år Hei Jeg bruker FSX i noen år og har bygd på etterhvert. Nå har jeg møtt på en problem, i alle flyer når jeg går inn, ratt som rister og venstre pedal som går inn hele tiden. Det er umulig å fly slik. Jeg har goflight spaker og pedaler og har reinstalert GFGonfig og GoFlight Interface. Er det noen som har noen tips slik at jeg ikke trenger å reinstalere alt. På forhand takk
Skrevet 30. januar 2020 4 år Hvordan styrer du kontrollene? Hvis du bruker FSUIPC eller annen software til å styre kontrollene må du huske å slå av kontrollerne i FSX.
Skrevet 31. januar 2020 4 år Du må kalibrere kontrollene. Evt sjekke om det er noen konflikter i oppsettet, for det kan skape problemer som dette her. Alternativt er dette her også en typisk ting som skjer når kontrollene begynner å bli dårlige og det er på tide å kjøpe nye. Har opplevd det flere ganger selv gjennom årene. Vet ikke hvor lenge du har hatt dette rattet og pedalene?
Skrevet 31. januar 2020 4 år Forfatter Hei igjen Har vært inne på Fsuipc og prøvde å ta vekk "spike" på aileron som er instabil, det kan se ut som det er kontrollen som det er feil på. Takker for tipsen, skal se om jeg kan åpne til å rengjøre med det blir kult med nye spaker
Skrevet 31. januar 2020 4 år Potmetere, garantert. Benytt elektronikkspray og dynk huset til potmeteret. Husk å koble fra Usb for sikkerhets skyld. Etter du har spraya gir du mange fulle utslag og lar det tørke litt før du igjen kan nyte presise akser 😉
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.