Skrevet 16. november 2019 5 år Lurte på om noen har prøvd prosessorer fra AMD og Intel og om dere eventuelt har noen synspunkter om hva som egner/fungerer best til flysimulator. Og da tenker jeg på de siste generasjonene; Ryzen 9 fra AMD og Intel Core I9. Vurderer å oppgradere maskin min, så det hadde vært interessant og høre andres synspunkter.
Skrevet 16. november 2019 5 år Ville ventet med oppgradering til Microsoft Flight Simulator 2020 er ute,og se hvilke systemkrav som gjelder
Skrevet 17. november 2019 5 år For alt man vet er det ikke før på denne tiden neste år FS2020 kommer, så har man lyst nå er det vel bare å åpne lommeboka. Har vanskelig for å tro at dagens dyrere cpu'er skal slite maks med den SIM'en, er vel heller GPU det vil stå på (håper jeg). Jeg er fornøyd med i9-9900k i P3D. RTX2070 duger, men kunne alltids vært vassere. AMD skal jeg ikke uttale meg om 😛
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.