Posted November 15, 20195 yr Jeg er ute og flyr med FS2004, B-737, FSNavigator. Når jeg nærmer meg destinasjonen blir alt svar på panelet, og alt låser seg og flyet går i spinn nedover. Noen som vet hva som er galt her? Blir veldig glad for et svar.
November 15, 20195 yr Trolig OOM (out of memory) står litt om det her:https://www.avsim.com/forums/topic/429619-fs9-crashes-right-before-a-landing/
November 16, 20195 yr Litt lite opplysninger her.Er det default 737,er det en spesiell flyplass dette skjer ved,eller skjer dette ved hvilken som helst flyplass?Det kan lønne seg å prøve med et annet fly,og se hva som skjer da.Prøve uten fs navigator,slå av AI-trafikk,kort sagt feilsøke med ulike settings og prøve å elimimere årsaken.
November 16, 20195 yr Author Hei, det skjer ved forskjellige flyplasser og flytyper. Tidligere har det fungert fint, men problemet har oppstått sånn plutselig. Edited November 16, 20195 yr by Frank Ånstad
November 16, 20195 yr Har du nydelig/rett før dettte skjedde lagt til noe nytt i simulatoren så prøv med å fjerne det en ny skjermdriver kan f.eks skape sånne problemer Start alltid simmen med nystartet maskin og unngå mest mulig annet arbeid på pc når du skal fly er gode råd med FSX/fs2004 da minne var et stort problem
November 19, 20195 yr Author Hei. Jeg har klart og få orden på problemet med FS2004. Nå går den , nett som i "gamle dager". Takk for alle svar.