alimin Skrevet 28. juni 2019 Skrevet 28. juni 2019 Hei. Jeg er en flightsimmer i 40-årene på Sørlandet. Har en to-seters 737-800 cockpit hjemmebygg. Hadde vært artig å komme i kontakt med andre flightsimmers i Grimstad området for å dele erfaringer og kanskje fly 2 stykker i cockpit? 1 Siter
Erik Haugan Aasland Skrevet 28. juni 2019 Skrevet 28. juni 2019 Hey! Så kult at det finnes flere nerder på Sørlandet! Jeg holder til i Arendal. Har ikke cockpit, men driver seriøst med GA-flyvning i PilotEdge-landskapet med ATC og slikt. 1 Siter
radical Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Jeg holder også til på sørlandet. Kristiansand Ikke vært aktiv på endel år men holder på å ta det opp igjen! Siter
Fredriksen Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 Fra Sørlandet, ENLI, her. Drev mye med flightsim før; dvs. for mange, mange år siden. Så kom jeg over noe av utstyret igjen, kjøpte noe ekstra og plutselig er jeg forsiktig i gang igjen. Samt prøvd meg litt ut på VATSIM. Har FSX SE. Er skjeldent å se meg i en jet; Turboprop er det jeg foretrekker. Har Carenado F50 (flott modell, men dessverre en skuffende FMS) Har også Justflight F27. Et herlig fly med flott lyd fra Dart-motorene. Litt VOR-navigering gjør seg. Skulle gjerne sett at det kom en god payware Dornier 328-110. Siter
Erik Haugan Aasland Skrevet 7. juli 2019 Skrevet 7. juli 2019 Her er min «hule». Er veldig kult at det finnes i nærheten noen som har ordentlige cockpit-bygg. Man føler seg som nerder på hver sin tue. :-P Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. juli 2019 Moderatorer Skrevet 7. juli 2019 Jeg holder til på Nodeland mellom Søgne og byen (krs.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.