Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Underholdningsverdien av den nye IL2 Great Battles,  har blitt mangedoblet i forhold til den "gode gamle".  ALT er forbedret,  scenery, flymodeller, AI-realisme,  kamper til sjøs og til lands osv osv.  Og ikke minst de utrolig spektakulære variasjonene  av skader og krasj. Tror ikke æ har hatt to flyturer som har lignet på hverandre .   Flyene er blitt svært realistiske,  så nå har jeg droppet WW2-modulen til DCS,  og redusert bruken av P3D4.  Neida,  P3D4 holder fortsatt koken på enkelte flymodeller,  men må innrømme at warbirds er mye mer morsom i IL2 .  Er ikke så krigersk anlagt,  men du verden så gøy det er med skikkelige bikjeslagsmål på både alliert og tysk side.  PS: Et godt oppsett med TrackIr5, stikke, throttle og pedaler er et must. God helg :)

bail1.jpg

bail2.jpg

bail2B.jpg

bail3.jpg

bail4.jpg

bail5.jpg

bail6.jpg

bail7.jpg

bail8.jpg

bail9.jpg

bail10.jpg

bail11.jpg

bail12.jpg

bail13.jpg

bail14.jpg

bail15.jpg

bail16.jpg

bail17.jpg

bail18.jpg

bail19.jpg

bail20.jpg

bail21.jpg

• Like 2
  • Haha 2
  • Premium Medlem
Skrevet

He he ja det er på østfronten det er mest action nå,  men det bygger seg opp i Europa også,  venter bare på operation Bodenplatte dras i gang :D .  Me 262, Tempest, FW-Dora og Mustang lurer i horisonten,  så hvis æ overlever på østfronten,  skal æ be om å bli overflyttet til Belgia :27_sunglasses: . Den amerikanske "Tønna" er dåg på plass,  så æ tar noen streif med den bare for å holde meg varm ^_^

Skrevet

Bra saker dette, Ernst. Med Super EF2000 for langt tilbake når jeg hoppet ut, kunne jeg styre fallskjermen helt ned, deretter kjøpe meg en vodka i Sov-Njet-Unionen. Når jeg skjøt ned større fly, hoppet alle ut, med dertil tilhørende lyder. Slikt gir atmosfære og masse moro 🙂

• Haha 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...