Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å komme i kontakt med admin på Flightsim.no, både på PM og epost, men ikke fått respons, så jeg prøver her.....

Jeg ønsker at dere sletter kontoen min, samt endrer visningsnavnet mitt (slik at google ikke kan finne tidligere poster).

Når det er gjort kan dere slette denne tråden

Ønsker til slutt å rette en stor takk til det flotte samfunnet her for all moroa vi hadde her på forumet :)

Tusen takk for meg :)

• Moderatorer
Skrevet

Endre navn kan du gjøre selv men sletting av konto / poster blir ikke foretatt meg bekjent
Endrer du navn så er du vel ikke  "Synlig" lenger da alle dine poster får det nye nicket ditt
moderatorer kan desverre ikke hjelpe deg med det så det må du ta men Geir (Eier av forumet)

p3d-2019-feb-26-001.jpg

Skrevet

Tidligere så kunne jeg endre visningsnavn i profilen min, men det virker ikke nå. Er litt småbekymret for Google-søk jeg også, så jeg vurderer å anonymisere visningsnavnet en smule. Jeg testet den siste linken din Robert, men da kom det en feilmelding

Snip_260219.PNG

Skrevet

Synd at det skrives ting som ikke tåler dagslys og som brukere ønsker slettet og vi må sørge for at dette er noe brukerne kan gjøre selv.
Skal se gjennom innstillingene for normale brukere og iallefall gjøre det mulig å slette egne kontoer.

Kontoer som vi ikke kan være sikker på tilhører de brukere som kontakter oss vil ikke bli slettet.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...