Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Skrevet

Det pågår kamper både i lufta og på bakken,  og jeg rives mellom øst og vest.  Men sånn er det i den simulerte verden,  man trenger ikke velge side,   her er det fritt fram å prøve det som finnes av flytyper  :27_sunglasses: .  IL2 har mange valgmuligheter,  og det gir herlige variasjoner med nervepirrende realisme og nifs underholdning i spennende atmosfære . Og nevnte jeg kvaliteten på flymodellene !?!?

atm1.jpg

atm2.jpg

atm3.jpg

atm4.jpg

atm5.jpg

atm6.jpg

atm7.jpg

atm9.jpg

atm10.jpg

atm11.jpg

atm12.jpg

atm13.jpg

atm14.jpg

atm15.jpg

atm16.jpg

atm18.jpg

atm19.jpg

atm20.jpg

atm20b.jpg

atm21.jpg

  • Like 3
  • Premium Medlem
Skrevet

Belgia, Nederland og Frankrike,  «Operasjon Bodenplatte» hvor Luftwaffe hadde sin siste, store aksjon mot allierte flyplasser 1. januar 1945. Spennende tidsepoke med mange av de beste flyene under WW2.

  • Premium Medlem
Skrevet

Ouh yess,  der var den,  P-47D :)   Stabil,  skremmende stor,  kreaftig motor og dødelig bevæpning.  Blir nok å foretrekke mot bakkemål,  men slett ingen sinke i dogfights.  Denne og Bf 109K pluss en rekke oppdateringer i versjon 3.007

 

p1.jpg

p2.jpg

p3.jpg

p4.jpg

p5.jpg

p6.jpg

p7.jpg

p8.jpg

  • Like 4
Skrevet

Har fått fløyet Jug-en litt nå, og så langt liker jeg den godt. Men jeg må si at jeg fortsatt syns det er nok herk å ikke ha klikkbare cockpiter, det er mye enklere å bare titte ned og flippe en bryter enn å prøve å huske èn av ørten og førti tastekombinasjoner. Har så vidt vært innom 109-en også, men de er det jo en bråte av i IL-2 fra før av så det var ikke fullt så spennende. Det som dog var litt artig var at jeg gjorde akkurat den samme feilen i IL-2 som jeg har gjort med 109-en i DCS altfor mange ganger, og resultatet var det samme med en havarert motor :P

Håper dette betyr at det begynner å bli fart i utviklingen av "Battle of Bodenplatte", ser virkelig frem til Me 262.

  • Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet

Joda,  litt enig med klikkbare cockpiter,  har jo det i P3D i søkk og kav,  men der sliter jeg fortsatt med å treffe bryterne når det blir hektisk.  Men i IL2 flyr jeg litt mer «automatisk» og har «signet» kun de bryterne som trengs for de mest nødvendige handlinger (understell, flaps, lys, cowlerflaps, propell osv) , så når stressnivået stiger slipper jeg å fomle etter brytere. I P3D derimot,  er det maks realisme, så der er det mer enn nok å passe på i de beste modellene. ( A2A Mustang, MILVIS Corsair ). Glad det ikke er samme realismen i IL2 😊.  Forresten,  har begynt å kikke på VR-briller,  og lurer på om det blir årets julegave til meg fra meg.......?

Skrevet

VR er kjempekult, om enn en noe umoden teknologi. Hadde et lite håp om at Nvidia skulle satse mer på VR med de nye kortene sine, men slik ble det jo dessverre ikke. Har ikke hardwaren til å få en god VR-opplevelse i dag, og vet ikke helt hva jeg skal satse på videre, om det blir VR eller bare en større skjerm.

  • Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet

Det ante meg at det var for «tidlig» . Min PC begynner også å puste tungt i oppoverbakkene, så hvis VR er ekstra krevende, får jeg vente litt til. Ser i forumet for IL2 at det er stor begeistring for VR, så jeg begynte å bli nysgerrig ☺️

Skrevet

Ja VR er skøy når det flyter, men det er krav som må fylles for at mann skal slippe sjøsyke, selv er jeg spent på VR delen av Ace Combat 7 som kommer til PS4 nå i januar, hvor F-18, F-22 og Su-27 er bekreftet som mulige å fly, samt en ukjent fly 😋

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...