Geir Teigo Skrevet 3. mai 2018 Skrevet 3. mai 2018 Ser at det igjen er blitt liv i skrekkvarselet fra Ryanair om innføring av ståplasser. Designet som nå presenteres er ikke helt ulikt det vi ser på tivoli, og jeg lurer på om det vil funke. Har ikke tro på at det som evt. kommer vil føles ubehagelig, og det blir nok litt bedre enn å stå på bussen:) Hadde ikke vært meg imot å teste det på en flight BGO-OSL. Til Granca hadde det kanskje blitt litt kjipt. https://www.vg.no/reise/i/kaGGdj/flysetene-som-likner-en-berg-og-dalbane Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 3. mai 2018 Skrevet 3. mai 2018 Greier man å evakuere et fullt fly med disse setene på 90 sekunder så er det vel tillatt.Ser jo for meg krampe i diverse muskler etter noe tid i en slik stilling,samt følelsen av for lite eller dårlig luft når man har så liten avstand til seteryggen foran.At setene er lette oppveier vel antakelig den økte vekten av flere passasjerer.Synes dette er bare tull,slik Braathens Back var. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 3. mai 2018 Skrevet 3. mai 2018 Uhyre skeptisk, men det er kanskje bare meg Siter
Aslak Iversen Skrevet 3. mai 2018 Skrevet 3. mai 2018 Må bygge inn noen flere nødutganger om det skal dyttes inn flere pax på en del flytyper. Siter
Geir Teigo Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Skrevet 4. mai 2018 Må nok gjennom en heftig sertifiseringsprosess, og flere nødutganger kan fort bli en konsekvens. Hvorfor stacker de oss ikke liggende i høyden i stedetfor? Det kunne fort blitt en suksess hvis vi ser bort fra det med evakuering:) Siter
Odd Bergfald Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 En salgsgimmick som sammen med toalettavgift presentert en gang av O'Leary i Ryanair. Gratis oppmerksomhet. B738 har en sertifisering som tillater x antall pax. Flere passasjerer krever også flere i kabincrewet i henhold til internasjonale sikkerhetskrav. Derfor kan rett og slett ikke dette gjennomføres. Tenk dere dokø på vei til Gran Canaria,- ille nok fra før...…... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.