Jan R. Storelvmo Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 Etter å ha røykt sigaretter i en årrekke så kom plutselig dagen da jeg knekte sigarettene mine i to og ble ikke røyker på dagen. Gikk over til "vaping" eller "damp" på godt norsk. Elektroniske sigaretter. Sigarettene ble kastet på dagen og har ikke savnet dem heller. Har nå vært helt røykfri i godt over 2 døgn. Et mye sunnere alternativ, og kjenner allerede effektene av å ha lagt røykingen på hylla. Så, er det noen andre her inne som har lagt røykingen på hylla og gått over til vaping? Siter
per berge Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 Avvikla mitt forhold til tobakken og dermed også nikotin for 4 uker sida. Har gått overaskende greit og veldig lite stress. Kan faktisk ikke huske en eneste dag eller kveld der det har vært "nære på". Og det kommer fra en som røyka 20-25 sigg daglig. Jeg bestemte meg for att jeg ikke skulle bytte arena for niktoin ved å bruke noe substitutter å det er jeg glad for nå ettersom jeg har opplevd dette såpass greit som jeg har. Ikke en gang abstinens dempende pillene legen ga meg resept på har jeg henta ut. Etter 2,5 uke følte jeg å ha vunnet krigen og nå er jeg inne i de siste ukene av fredsforhandlingene. Siter
DUS Skrevet 9. april 2019 Skrevet 9. april 2019 En sparer enormt med penger på å ikke røyke , kan kjøpe ny pc for minst 50 tusen pr år fremfor å brenne de opp Siter
per berge Skrevet 9. april 2019 Skrevet 9. april 2019 15 timer siden, DUS skrev: En sparer enormt med penger på å ikke røyke , kan kjøpe ny pc for minst 50 tusen pr år fremfor å brenne de opp 50 tusen i året er vel drøyt. Har regna ut jeg sparer ca 30 tusen. Men det er bare en bonus ift den viktige motivasjonen, helsa Siter
DUS Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Så du røyker lite ja.. jeg brukte 30 sigaretter daglig og en boks snus hver dag ..kjøpte all mat på jobb i kiosk osv ..over 10 tusen pr mnd sparer jeg med å ikke gjøre det lenger ..der det drysser ut litt hver dag, så blir det store penger pr år Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.