Inge Jenstad Skrevet 21. februar 2018 Skrevet 21. februar 2018 Finnes det en oppdatert kjøreplan (guide) for hvordan man logger seg på en MP-sesjon? Har ikke prøvet dette på mange-mange år. Hvilke programpakker en påkrevet, og enklest å bruke for en nybegynner (eller reactivated?)? 1 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 21. februar 2018 Moderatorer Skrevet 21. februar 2018 Ikke mange som bruker den funksjonen i simmen lenger men FsCloud da trenger du ikke noe spesielt opplegg se her Siter
Inge Jenstad Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Skrevet 21. februar 2018 (endret) OK, kanskje jeg heller skal be om et tips om Online-flyging (er det i tilfelle via VATSIM?) i stedet. Jeg kan sikkert "Google" også, men da ramler jeg vel bare inn på noen USA-nske sider. Så hvis du har tid, -- takknemlig. Endret 21. februar 2018 av Inge Jenstad Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 21. februar 2018 Moderatorer Skrevet 21. februar 2018 Tenker du på Vatsim prøv et innlegg hos de så er det sikkert noen som hjelper deg inn hos vatsim og får deg i gang .... Jeg driver ikke med Vatsim dessverre 2 Siter
Inge Jenstad Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Skrevet 26. februar 2018 Fikk et tips av en i vatsim.org. Mange nyttige linker der. Ellers mange takk for tips. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.