Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tak for tippet Jan.

Jeg har skiftet til Firefox og flightsim.no fungerer fint med den. Men det er alligevel underligt at jeg begyndte at få ovenstående problemer med både standard-broseren og Chrome efter det ny forum blev lanceret!

Men ligemeget, nu fungerer det - og tak for det! :)

Endret av Lars Frederiksen
Skrevet

Nå husker jeg ikke helt i farten. Har vært borti samme problemstilling før. Mener å huske det har noe med SSL sertifikatet som er installert på webhotellet. Vi har installert et sertifikat som fulgte med og var gratis, og kommer med helt basic funksjonalitet. De med mer funksjonalitet må man gjerne betale opp i mot 3000,- for i året og enda mer. Og det var noe vi ikke har valgt å prioritere, da flightsim.no er drevet av donasjoner og frivillig arbeid. Jeg mener det skal gå an å endre noen innstillinger i nettleseren for å fikse problemet, men husker ikke nå helt i farten. Jeg kan undersøke nærmere. Flere som har samme problem?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...