Lars Frederiksen Skrevet 16. februar 2018 Skrevet 16. februar 2018 Er der nogen der har en anelse om hvorfor min Samsung Galaxy TAB Pro Tablet er begyndt at "afvise" flightsim.no med en fejlmeddelelse: Nogen som kan forklare dette? Min android version er 4.4.2 og den er opdateret løbende! Siter
Lars Frederiksen Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Skrevet 16. februar 2018 Her kommer lidt mere tekst/info: Siter
Lars Frederiksen Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Skrevet 21. februar 2018 Det er da lidt trist at ingen kan svare på dette Nu må jeg undvære at følge forumet fra min Samsung tablet ..... Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 22. februar 2018 Skrevet 22. februar 2018 Har ikke Samsung tablet,men det er trolig sikkerhetsinnstillingene i browseren (Chromium). Se på innstillingene,og prøv gjerne med andre browsere.Hvis du har mottatt din samsung tablet gjennom jobben,kan det være låst med hensyn til sikkerhet. Siter
Lars Frederiksen Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Skrevet 22. februar 2018 (endret) Tak for tippet Jan. Jeg har skiftet til Firefox og flightsim.no fungerer fint med den. Men det er alligevel underligt at jeg begyndte at få ovenstående problemer med både standard-broseren og Chrome efter det ny forum blev lanceret! Men ligemeget, nu fungerer det - og tak for det! Endret 22. februar 2018 av Lars Frederiksen Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 22. februar 2018 Premium Medlem Skrevet 22. februar 2018 Har samme problemet på min SONY-telefon med Google Chrome... Siter
Lars Frederiksen Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Skrevet 22. februar 2018 (endret) Ja det er underligt! Men prøv med Firefox. Det fungerer hos mig og det er faktisk en meget fin browser. Jeg bruger den også på min Fligthsim-PC. Endret 22. februar 2018 av Lars Frederiksen Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. februar 2018 Skrevet 22. februar 2018 Nå husker jeg ikke helt i farten. Har vært borti samme problemstilling før. Mener å huske det har noe med SSL sertifikatet som er installert på webhotellet. Vi har installert et sertifikat som fulgte med og var gratis, og kommer med helt basic funksjonalitet. De med mer funksjonalitet må man gjerne betale opp i mot 3000,- for i året og enda mer. Og det var noe vi ikke har valgt å prioritere, da flightsim.no er drevet av donasjoner og frivillig arbeid. Jeg mener det skal gå an å endre noen innstillinger i nettleseren for å fikse problemet, men husker ikke nå helt i farten. Jeg kan undersøke nærmere. Flere som har samme problem? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.