Skrevet 28. januar 2018 7 år Kan det bli for mange om beinet i FS utvikler miljøet? Her kommer Flyinside FS snart også med en early access versjon! http://flyinside-flightsim.com
Skrevet 29. januar 2018 7 år De har LANGT igjen for å være konkurransedyktige etter hva vi ser her, men ikke umulig at god VR-håndtering kan bli vitalt på sikt.
Skrevet 30. januar 2018 7 år Ser ikke spesielt imponerende ut - mer som en "tullesimulator" som f.eks. Aerofly og X-Plane for iPad...
Skrevet 30. januar 2018 7 år Forfatter Må personlig si jeg synes de kunne droppa dette foretaket. Jeg skjønner at det er trangt på utviklermarkedet for tida, men å hoppe inn i flysimulatordev. er iallefall ikke et stort marked! De burde kanskje ehller satsa på "andre" spill.
Skrevet 30. januar 2018 7 år Eventuelt kunne de ha satset på å lage en litt mer spesialisert simulator, det er en del som ønsker å gjøre "alt", men få som fokuserer på èn spesifikk ting og gjør den bra.
Skrevet 30. januar 2018 7 år Om jeg forstår det rett så skal denne være skreddersydd for 3D, og du kan bruke alle fly som funker i FSX.
Skrevet 3. februar 2018 7 år På tide at noen heller konsentrerer seg om en GA/VFR-simulator med fokus på kvalitet under 10'000ft. Og i tillegg godt simulert fysikk for seilfly. Flere burde lært av DCS, hvor man har konsentrert seg om enkeltområder i stedenfor å lage en jordklode som bare ser bra ut fra 30'000ft. Jeg slo ihjel mange timer med Emma Field til FS9 i sin tid.
Skrevet 3. februar 2018 7 år 1 time siden, Erlend Andrè Larssen skrev: På tide at noen heller konsentrerer seg om en GA/VFR-simulator med fokus på kvalitet under 10'000ft. Og i tillegg godt simulert fysikk for seilfly. Flere burde lært av DCS, hvor man har konsentrert seg om enkeltområder i stedenfor å lage en jordklode som bare ser bra ut fra 30'000ft. Jeg slo ihjel mange timer med Emma Field til FS9 i sin tid. Dead Stick kommer til å bli knall! http://deadsticksimulator.com/ Endret 3. februar 2018 7 år av Svein-Frode
Skrevet 4. februar 2018 7 år Ja, Deadstick er et godt eksempel på hva jeg nevnte, de prøver ikke å gjøre alt, og de prøver ikke å gjengi hele kloden. Jeg må si jeg er ganske nysgjerrig på Deadstick
Skrevet 4. februar 2018 7 år Deadstick så ganske lovende ut ja. Vet om en Christen Eagle under utvikling de godt kan overta
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.