AndersLoberg Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Hoy! Da er dagen kommet til at jeg desverre må se meg nødt til å selge maskinen til fordel for pilotstudier (dyyyyrt ??? ) Pcen er hovedsaklig bygget for P3D og har så si kun blitt brukt til det formålet i mitt eierskap. Om ønskelig kan jeg sette opp pcen på forhånd med Windows, samt installere P3D/FSX etter kjøpers ønske og gjøre den klar til bruk så fort kjøper får den Tar selvsagt ikke noe ekstra betalt for en slik løsning Som nevnt i finn-annonsen så kan tilbehøret selges separat! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=111369137&fks=111369137 Siter
Finn Otto Krogsen Skrevet 5. januar 2018 Skrevet 5. januar 2018 Jeg tenker over saken, som jeg ser det så er dette bygget en rig til ca 18 000 på komplett. Hvis jeg kjøper 1 t SSD disk som nå er på salg setter du den i og selger til 9500 + frakt? Siter
AndersLoberg Skrevet 10. januar 2018 Forfatter Skrevet 10. januar 2018 Denne ble desverre solgt igår.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.