Skrevet 3. november 2017 7 år https://www.aftenposten.no/norge/i/R3B1J/De-nye-kampflyene-lander-i-Norge-i-ettermiddag-Folg-F-35-landingen-direkte-her Flere bilder fra ankomsten her på facebook
Skrevet 9. november 2017 7 år Synes F16 var et penere fly, men det er vel ikke det går ut på Robert. F16 har vært og er fortsatt et smykke. Ser frem til I morgen, fredag. Da er alle de med noe å skulle ha sagt på Ørlandet for de offisielle markeringer til stede. Tar de en flight over Trondheim mon tro?
Skrevet 9. november 2017 7 år Forfatter Er ikke pilotene returnert til US da ? i såfall blir det vel ikke noe showup for er vel ingen norske piloter her hjemme enda ?
Skrevet 9. november 2017 7 år Det er visst snakk om at det, hvis været tillater det, blir overflygning av Ørlandet med både F-35 og F-16 i morgen.
Skrevet 10. november 2017 7 år Står i Adresseavisen i dag at F35 skal flys av norske piloter over Ørlandet i dag, fredag. Så får vi håpe de tar turen over Trondheim også. Blir nok å følge med litt på himmelen i dag.
Skrevet 10. november 2017 7 år Kan også anbefale programmet Insider i kveld på TVNorge. Der vi følger de norske jagerflygerne i USA i forbindelse med F35-flyene. Mener det begynner kl.21.00 eller 21.30
Skrevet 10. november 2017 7 år Da fikk jeg se to F35 skli rolig over huset her i Trondheim. Spennende prosjekt det der.
Skrevet 10. november 2017 7 år Ikke så ofte jeg skulle ønske at jeg bodde på Ørlandet (flatt og vindfoilt!) men hadde kanskje et snev av denne følelsen i dag. Fikk tatt opp hele programmet, så nå kan jeg i ettertid sitte å være misunnelig på dignitærene som var invitert.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.