Skrevet 18. august 2017 7 år Moderatorer Noen bruker nick og noen lager sine egne kjenningsbokstaver så det er ikke så godt å huske/vite hva alle kaller seg men hadde jo vært litt moro om vi i foraet deler nick/kjenningsignaler tenkte bare hvis folket delte hva de kaller seg så blir det litt mere åpent og gøyere å fly sammen på multiplayeren LN- står for Norge for de som lurer resten ser dere i mitt ...bare et hint på hvordan man lager et nick /kjenningsignal som gir et hint om navnet ditt LN-RHU = Robert Hulthin Uansett flytype samme kjenningsignal ..Skype ID: robo_no LN-HEB = Hans Erik Bye Uansett flytype FOXBAT =Andrew Thomsen Uansett flytype LN-GOF = goffen Uansett flytypeLN-KJH =Kjetil Håvand Uansett flytypeLN-DIG = Marius Nordsve Uansett Flytpe LN-ODD = Odd Magne Kåsastul Krieger uansett flytype LN-DUS - Dag Sveia uansett flytype LN TOS LN-eriks
Skrevet 18. august 2017 7 år Har aldri prøvd FsCloud. Jeg prøvde å gå inn på nettsiden, og fikk denne meldingen: "Nettstedet du er i ferd med å åpne, inneholder skadelige programmer." Falsk alarm?
Skrevet 18. august 2017 7 år Forfatter Moderatorer falsk alarm ja men er lurt å slå av antivirus ved installering Norton er aggresiv mot den jeg pleier å slå av antivirus og brannmur ved installering av programmer jeg stoler på
Skrevet 25. august 2017 7 år Jeg skal ta meg i nakken og finne ut av dette med FSCloud og oppdatere nettsiden. Robert: Holder du tak i registrering til DAFsim eller er det slutt på registreringer dit?
Skrevet 25. august 2017 7 år Forfatter Moderatorer Slutt på registreringer på Dafsimserver ja Fs Cloud har tatt markedet med storm ser det ut til Den kan nok bare avikles 0 traffikk lenger
Skrevet 14. februar 2018 6 år Forfatter Moderatorer Godt dere kommer med info så oppdaterer jeg listen fortløpende i post 1
Skrevet 2. mai 2018 6 år Noen som vet hvordan man får se / instalert FS Cloud live map i FSX ? Endret 2. mai 2018 6 år av Tron Kittelsen
Skrevet 3. mai 2018 6 år Forfatter Moderatorer Skru av antivirus og brannmur under innstallering er beste tips noen beskyttelseprogrammer er litt kilen på programmet
Skrevet 8. januar 2019 6 år Forfatter Moderatorer Minner om denne da jeg kommer til å være mere aktiv fremover LN-RHU
Skrevet 8. januar 2019 6 år På 18.8.2017 den 12.34, Robert Hulthin skrev: Noen bruker nick og noen lager sine egne kjenningsbokstaver så det er ikke så godt å huske/vite hva alle kaller seg men hadde jo vært litt moro om vi i foraet deler nick/kjenningsignaler tenkte bare hvis folket delte hva de kaller seg så blir det litt mere åpent og gøyere å fly sammen på multiplayeren LN- står for Norge for de som lurer resten ser dere i mitt ...bare et hint på hvordan man lager et nick /kjenningsignal som gir et hint om navnet ditt LN-RHU = Robert Hulthin Uansett flytype samme kjenningsignal ..Skype ID: robo_no LN-HEB = Hans Erik Bye Uansett flytype FOXBAT =Andrew Thomsen Uansett flytype LN-GOF = goffen Uansett flytypeLN-KJH =Kjetil Håvand Uansett flytypeLN-DIG = Marius Nordsve Uansett Flytpe LN-ODD = Odd Magne Kåsastul Krieger uansett flytype
Skrevet 8. januar 2019 6 år Forfatter Moderatorer Bare å ringe på skype så er jeg sikkert klar SKYPE ID i første innlegg 😉
Skrevet 11. oktober 2019 5 år Forfatter Moderatorer Noen som føler for å gi mere info til et par nye navn (se første innlegg )jeg har sett på FsCloud Kan gis her eller på PM til meg så oppdaterer jeg siden
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.