Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 18. august 2017 Moderatorer Skrevet 18. august 2017 Noen bruker nick og noen lager sine egne kjenningsbokstaver så det er ikke så godt å huske/vite hva alle kaller seg men hadde jo vært litt moro om vi i foraet deler nick/kjenningsignaler tenkte bare hvis folket delte hva de kaller seg så blir det litt mere åpent og gøyere å fly sammen på multiplayeren LN- står for Norge for de som lurer resten ser dere i mitt ...bare et hint på hvordan man lager et nick /kjenningsignal som gir et hint om navnet ditt LN-RHU = Robert Hulthin Uansett flytype samme kjenningsignal ..Skype ID: robo_no LN-HEB = Hans Erik Bye Uansett flytype FOXBAT =Andrew Thomsen Uansett flytype LN-GOF = goffen Uansett flytypeLN-KJH =Kjetil Håvand Uansett flytypeLN-DIG = Marius Nordsve Uansett Flytpe LN-ODD = Odd Magne Kåsastul Krieger uansett flytype LN-DUS - Dag Sveia uansett flytype LN TOS LN-eriks Siter
Geir Haugmo Skrevet 18. august 2017 Skrevet 18. august 2017 Har aldri prøvd FsCloud. Jeg prøvde å gå inn på nettsiden, og fikk denne meldingen: "Nettstedet du er i ferd med å åpne, inneholder skadelige programmer." Falsk alarm? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 18. august 2017 Forfatter Moderatorer Skrevet 18. august 2017 falsk alarm ja men er lurt å slå av antivirus ved installering Norton er aggresiv mot den jeg pleier å slå av antivirus og brannmur ved installering av programmer jeg stoler på Siter
Geir Teigo Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Jeg skal ta meg i nakken og finne ut av dette med FSCloud og oppdatere nettsiden. Robert: Holder du tak i registrering til DAFsim eller er det slutt på registreringer dit? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 25. august 2017 Forfatter Moderatorer Skrevet 25. august 2017 Slutt på registreringer på Dafsimserver ja Fs Cloud har tatt markedet med storm ser det ut til Den kan nok bare avikles 0 traffikk lenger Siter
Kjetil Håvan Skrevet 14. februar 2018 Skrevet 14. februar 2018 En stund siden jeg var på FSCloud. Men jeg har vel LN-KJH. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Moderatorer Skrevet 14. februar 2018 Godt dere kommer med info så oppdaterer jeg listen fortløpende i post 1 Siter
Tron Kittelsen Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Noen som vet hvordan man får se / instalert FS Cloud live map i FSX ? Endret 2. mai 2018 av Tron Kittelsen Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Moderatorer Skrevet 3. mai 2018 Skru av antivirus og brannmur under innstallering er beste tips noen beskyttelseprogrammer er litt kilen på programmet Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Moderatorer Skrevet 8. januar 2019 Minner om denne da jeg kommer til å være mere aktiv fremover LN-RHU Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 8. januar 2019 Skrevet 8. januar 2019 På 18.8.2017 den 12.34, Robert Hulthin skrev: Noen bruker nick og noen lager sine egne kjenningsbokstaver så det er ikke så godt å huske/vite hva alle kaller seg men hadde jo vært litt moro om vi i foraet deler nick/kjenningsignaler tenkte bare hvis folket delte hva de kaller seg så blir det litt mere åpent og gøyere å fly sammen på multiplayeren LN- står for Norge for de som lurer resten ser dere i mitt ...bare et hint på hvordan man lager et nick /kjenningsignal som gir et hint om navnet ditt LN-RHU = Robert Hulthin Uansett flytype samme kjenningsignal ..Skype ID: robo_no LN-HEB = Hans Erik Bye Uansett flytype FOXBAT =Andrew Thomsen Uansett flytype LN-GOF = goffen Uansett flytypeLN-KJH =Kjetil Håvand Uansett flytypeLN-DIG = Marius Nordsve Uansett Flytpe LN-ODD = Odd Magne Kåsastul Krieger uansett flytype 1 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Moderatorer Skrevet 8. januar 2019 Bare å ringe på skype så er jeg sikkert klar SKYPE ID i første innlegg Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter Moderatorer Skrevet 11. oktober 2019 Noen som føler for å gi mere info til et par nye navn (se første innlegg )jeg har sett på FsCloud Kan gis her eller på PM til meg så oppdaterer jeg siden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.