miniec04 Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Hei, har kjøpt meg saitek utstyr men vet ikke hvilket "spill" jeg skal kjøpe. Hver så snill å si hva den beste er. Og det er bedre hvis det er mulighet til å spille multiplayer. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Hey, careful, are you trying to start a fight? Det kommer helt an på hva du er ute etter, det begynner å bli en del å velge mellom. Er det GA og\eller airliners du vil fly så er det FSX, Prepar3d, X-Plane eller kanskje til og med Aerofly FS2 som gjelder. For combat sims så er det egentlig bare DCS og BMS, og vil du fly i andre verdenskrig så kan du ta en titt på IL-2, Cliffs of Dover (med Team Fusion moden) eller War Thunder. Det er lettere å anbefale noe hvis du sier litt om hva du er ute etter Siter
miniec04 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Skrevet 18. mai 2017 Jeg skal fly små-fly og store fly som airbus A380. Det er viktig for meg att du kan legge til addons og lett å adde irl utstyr. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Da ville jeg ha sagt at Prepar3d, eventuelt X-Plane 11 er veien å gå - Prepar3d har uten sammenligning flest tilgjengelige addons. Siter
miniec04 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Skrevet 18. mai 2017 Tusen takk og må flyet være med deg:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.