Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått dette til å fungere sammen?

Jeg å Robert fikk det til for lenge siden, men nå etter jeg tok en re install av PC, så sliter jeg med å få,dette til å virke igjen. Kommer ingen daf logo opp ved oppstart.

Har godkjent Dafwings.dll ved oppstart. Simconnect virker i følge fsuipc. Har åpnet portene som skal åpnes, sjekka å dobbel sjekka mine innstillinger, å de e riktige.

Hjelp mottas med stor takk.

• Moderatorer
Skrevet

Jeg har Dafsimmappen inne inn i modules mappen så tviler på det  ;)

Vi hopper på den jobben når du får tid jeg er tilgjengelig etter 1200 du vet hvor du finner meg må på tortur i helsenorge

Nå er jeg av å høre på denne sytingen nå skal du på gang igjen  ;D ;D 8) ::)

• Moderatorer
Skrevet

Et par sjekk ut muligheter for de som sliter  med å få i gang clienten  å få logget på

Forsiktig når du er inne i regedit !!!

Sakset fra Dafsimforumet

As I told you, Windows 10 is a crap !

For some obscure reason, Windows decide to exclude some dll ... Why ? We don't know !

Thanks to Stéphane (Vedum), Yves and also Robert, we have the answer, and believe me, it was a needle in a haystack !

Here is a copy of an email I just received from Robert:

QuoteHi

Ben,

Good news.  Fixed the issue with dafsim now coming up.  Turns out window wrote a ignore command in the registry. 

The following is what fixed it:

go to: HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ AppCompatFlags \ Layers

Deletes all entries that contain ". ~ $ IgnoreFreeLibrary .."

If dafwings in part, then it can not start. This is a bug Vista / Seven / Win8 / Win10

I had 2 $ignoreFreeLibrary entries in the registry,  Deleted both, and dafwings works again as normal.

Hope this info will help others that have the same issue.

Thanks,

Robert

• Moderatorer
Skrevet

Sakset fra Dafsimforumet

Hello everyone,

First of all, I'd like to thank and congratulate Ben for developing this amazing suite of softwares that allows virtual airlines and other organisations to fly as a community.

I've been searching in the forums for the last 2 days why I can't make DAFWings work for FS2004 and FSX on Windows 10 and I didn't find anything until this morning. The solution was simply to place the SimConnect.dll, provided in the DAFWings package, directly in the main Windows directory, most likely C:\Windows.

Now it works like a charm!  [img alt=;)]http://www.dafsim.com/forum/Smileys/classic/wink.gif[/img]

Happy flying!

Skrevet

Roger og jeg har funnet ut at jeg ikke kan hjelpe mye når jeg har P3D og han FSX, da det er forskjell i hvilke filer som skrives til og endel annet. Og vi har prøvd uhorvelig mye. Mistanken går igjen i retning Win10, og det ryktes siste Win update ikke var helt god mht multiplayer. DafWings Client trenger og en oppdatering, da jeg med airlinere ikke kan gå over FL200 uten å miste hastighet eller aldri nå FL jeg ønsker. Slikt er meget kjedelig.

• Moderatorer
Skrevet

Jeg bruker ikke Dafsim lenger funnet den som et dårligere tilbud og vanskligere å takle

Det er mange brukere som aldri har greid å logge seg på DAFSim så ja jeg mener det

Fscloud er veldig enkelt brukergrensesnitt og lett å koble til .

Bruker også minimalt med resurser og tilgjenngelig for de fleste klienter på kryss av hverandre

Der er det også mulig og bygge et Virtuelt selskap hvis ønskelig ...Ikke se på meg da det har jeg ikke peiling på men det er mulig ja  ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...