Arvid Wold Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 Hei, er det mulig å outputte Chat (på feks UNICOM 123.000 Mhz) på COM2 i stede for COM1? Når jeg velger COM1 i cockpit og skriver "test" outputes det med grønn tekst, Når jeg velger COM2 i cockpit og skriver "test" skjer det ingen ting, til tross for at endret frekvens vises til høyre for navnet i main window. Bakgrunnen er at jeg noen ganger bruker COM1 til ATIS og FSX ATC hvis det er lite trafikk / ingen atc online, da denne kan autotunes i FSX, men ikke COM2. Takker for alle svar... - Siter
Arvid Wold Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Skrevet 30. mars 2017 Dette ble en litt kort support-tråd... COM2 *kunne* auto-tunes i FSX, så jeg kan nøye meg med COM1 for DAFSIM! Saken oppklart! Men som en kuriøsitet kunne det vært interessant å hvite om COM2 kan benyttes i DAFSIM... Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 31. mars 2017 Moderatorer Skrevet 31. mars 2017 Det må du nesten spør han som har laget programvaren til Dafsim om regner med at chat delen er codet opp mot com 1 og at det ikke går på com 2 Men spør Ben i forumet Der går det også an å komme med forslag til forbedringer .....han lytter så ikke vær redd for å spørre http://www.dafsim.com/forum/index.php Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.