Andrew Thomsen Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Når jeg flyr denne i DafSim, har Roger 430 knop med PMDG 737, mens jeg har 377 knop med Airbussen (ground speed). Det later til vi har samme Mach. Roger drar fra meg. Alene med bussen har jeg også 377 knop, men bør ligge på mellom 450 og 470. Skyldes dette Airbus ikke er lagt inn på server, tro? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Skrevet 27. mars 2017 Dette skjer i større høyder har jeg nå merket, uansett flytype. Jeg har 377 knop i stedet for 450 (ground speed). I går ble det plutselig rett, og jeg fikk da overspeed. Senere datt det tilbake til så lav speed (på speed tapen), at jeg klarte ikke klatre til FL270, men måtte gå ned til FL180 for å ikke stalle. Dette er ikke noe gøy lenger...er det mulig å sjekke server? Var en til som hadde problemer i går. Ingen info om vind, eller av og til info om vind...ser ut til at winds aloft er problematisk. Siter
goffen Skrevet 15. april 2017 Skrevet 15. april 2017 Jeg hadde det samme i dag med Airbussen, måtte ned i fl200. Men hadde en tur nå fra eddh til lfmn, da funka det helt fint. merkelig Siter
Andrew Thomsen Skrevet 15. april 2017 Forfatter Skrevet 15. april 2017 Fint dette blir bekreftet. Min overskrift i denne tråden er feil, for det skjer og med PMDG. For det meste er det feil, men av og til rett. Dette gjør at jeg ikke lenger har lyst til å fly airliner på MP, men kan gå for småfly og jagerfly. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.