Tormod Nordskog Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 Hei ! På en eller annen måte har Dafwings clienten blitt borte, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne ? Ha fortsatt en flott dag
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 2. februar 2017 Moderatorer Skrevet 2. februar 2017 Sendte den i Mail til deg akkurat nå Ha en fin dag
Tormod Nordskog Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Skrevet 2. februar 2017 Takker så mye for hjelpen Robert
Geir Teigo Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 ja fan det er sant... nå er clienten forsvunnet fra downloads siden...hmmm... dette må jeg finne ut av. beklager
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 14. februar 2017 Moderatorer Skrevet 14. februar 2017 Utgått ikke i bruk lenger Ble en forspørsel om oppsettet i Dafsim Her er det som trengs i dafwings.ini i clienten som kommer i simulatoren Det som er i rødt byttes ut med det som dere bruker/ brukernavn og passord ------------------------------------------------------------------------------------------------------- [sETUP] FirstName=Robert (BRUK EGET NAVN) LastName=Hulthin (BRUK EGET NAVN) Base=ENCN Language=0 FlightPlanType=0 DefaultVFRSquawk=7000 EnableWeather=0 EnableSceneryAdjustHeight=0 EnableMltpChatTextMessages=1 EnableAutomaticSyncDateTime=0 EnableMultiplayerOnStartUp=1 EnableSoundOnPrivateMsg=1 UploadBandWidth=262144 PackageOrder=ATY VIP MPP PAI AIA ExcludedPlanes=ABACUS AEROSOFT ALABEO AREA51 CARENADO CLS COMMERCIAL PSS VIRTAVIA EulaRead=1 WeatherFromNoaa=1 DisableFsuipc=0 TextureFollowCallsign=1 UseFsuipc=1 VoiceSystemEnabled=0 VoiceInputLevel=500 VoiceOutputLevel=462 AIQuality=18 VoiceKeys=0 VoiceJoystickButton=1 VoiceJoystickNumber=1 VoiceInputDevice=Microphone (C-Media USB Headpho [ Default Input ] VoiceOutputDevice=Speakers (Realtek High Definiti [ Default Output ] [NETWORK] DafsimPortNumber=55008 FsPortNumber=23456 LanIpAddress=10.0.0.108 (DIN INTERNE IP ADRESSE) XplaneDllPortNumber=55007 DCSSLanIpAddress= [NETWORK.0] Website=www.flightsim.no PagePath=/dafsim/servers.php PilotID=xxxxxxxxx viktig at dette er riktig (STORE BOKSTAVER) PilotPW=xxxxxxxx viktig at dette er riktig (STORE BOKSTAVER) [NETWORK.1] Website=www.dafsim.com PagePath=/dafsim/servers.php PilotID=XXXXXX PilotPW=XXXXXX
Kristian Mikkelborg Skrevet 15. februar 2017 Skrevet 15. februar 2017 Hei! Linken jeg mottok på mail sender meg bare til forsiden på flightsim.no Kan jeg få en ny link?
Andrew Thomsen Skrevet 15. februar 2017 Skrevet 15. februar 2017 Du må legge den inn som vist under [network.0] fra Dafsim (når du er i simmen og velger å redigere DAFsim ini).
Geir Teigo Skrevet 16. februar 2017 Skrevet 16. februar 2017 Hei! Linken jeg mottok på mail sender meg bare til forsiden på flightsim.no Kan jeg få en ny link? Hei Kristian. Filen forsvant når vi fjernet filarkivet. Jeg skal legge den opp igjen og rette linkadressen i ettermiddag. Får ikke gjort det fra jobbnettverket
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 16. februar 2017 Moderatorer Skrevet 16. februar 2017 Har sendt deg en mail med filene du trenger ,Kristian Korrigert Måtte sende deg filene en annen vei en Gmailen din da den ikke ville ta verken zip eller rar filer så du har fått en link du kan laste ned fra ;-)
Geir Teigo Skrevet 18. februar 2017 Skrevet 18. februar 2017 Nå ligger begge klientene som nedlasting på MP-siden på web. http://www.flightsim.no/mp-server/
Andrew Thomsen Skrevet 18. februar 2017 Skrevet 18. februar 2017 Noen som vet hvorfor det bare sier ding ding når jeg vil texte på chat? Ja jeg har rett frekvens og fokus på ATC vindu. Finner ikke ut av dette, så jeg har tenkt å gi det opp og gå over til voice.
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 31. mars 2017 Moderatorer Skrevet 31. mars 2017 Ser at det snart kommer en oppdatering i Dafsim Spent på hva han har funnet på ;-) SITAT : Version 12 of the DAFSIM tools are in build with a new architecture, improved and new features. Stay tuned on www.dafsim.com for the news
Eivin Stensø Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Ser at det snart kommer en oppdatering i Dafsim Spent på hva han har funnet på ;-) SITAT : Version 12 of the DAFSIM tools are in build with a new architecture, improved and new features. Stay tuned on www.dafsim.com for the news Spennende. Jeg liker den Dafwings-klienten. Den virker utrolig lett og smooth.
Anbefalte innlegg