Skrevet 12. januar 2017 8 år Hei! Har akkurat lastet ned og fått konfigurert vPilot, og har fått kontakt med de tårnene som vises. Jeg ser på vRoute-klienten at det er mange som er ute å flyr i norskt luftrom og at f.eks ENGM_TWR er online regelmessig, men disse dukker ikke opp på lista over online ATC på vPilot'en min, og jeg har heller ikke noen Europe-servere (kun landsspesifikke servere, skal kanskje bare være sånn?) Må man ha noen annen klient for å koble seg opp mot norge/skandinavia (lest litt på VATEUD?), eller har jeg oversett noe?
Skrevet 12. januar 2017 8 år Velg Sweden som server (alle henger sammen, men får png sin del velger du den nærmeste). I tillegg så må du være innenfor rekkevidde til den kontrolleren du ønsker å snakke med, så logg på en flyplass hvor du vet at det er ATC online så skal de dukke opp
Skrevet 12. januar 2017 8 år Forfatter Jaokei, skjønner! Da skal jeg prøve det når jeg er hjemme ikveld Takk for tips!
Skrevet 13. januar 2017 8 år Forfatter Bruk vPilot som klient. Jeg bruker jo vPilot som klient, som du ser jeg skrev i innlegget Det jeg lurte på var om man måtte ha noen spesiell konfig for å koble til å snakke med norske ATC pga jeg ikke så noen på panelet til vPilot.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.