Per Bråtebæk Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Er det flere enn meg som problemer med å logge på nettsiden til ORBX ? Den vil ikke godta mailadressen min,den har jeg brukt da jeg har handlet der i alle år...Prøver jeg å opprette ny konto,får jeg heller ikke svar når mailadressen skal verifiseres.....mailadressen virker for alle andre... Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 5. desember 2016 Moderatorer Skrevet 5. desember 2016 https://orbxdirect.com/ Siter
Jan Kjenstad Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 I forbindelsse med oppgradeering til FTX Central 3 og overfføring av kjøp fra flightsimstore til ORBX fikk jeg også samme problemet. Fulgte da ORBX sitt forslag til fiks. Gå inn på https://orbxdirect.com/ og registrer deg på nytt med samme e-postadresse og passord som første gang. Du vil få en feilmelding om at passordet er brukt tidligere.. Ta deg en kopp kaffe til det kommer en e-post fra ORBX. Klkk på linken i e-posten for å godkjenne registreringen. Da kan du logge deg inn igjen. Siter
Per Bråtebæk Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Skrevet 6. desember 2016 Jeg bruke en annen mailkonto og registrerte meg som ny bruker....fungerer det også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.