Skrevet 5. desember 2016 8 år Er det flere enn meg som problemer med å logge på nettsiden til ORBX ? Den vil ikke godta mailadressen min,den har jeg brukt da jeg har handlet der i alle år...Prøver jeg å opprette ny konto,får jeg heller ikke svar når mailadressen skal verifiseres.....mailadressen virker for alle andre...
Skrevet 6. desember 2016 8 år I forbindelsse med oppgradeering til FTX Central 3 og overfføring av kjøp fra flightsimstore til ORBX fikk jeg også samme problemet. Fulgte da ORBX sitt forslag til fiks. Gå inn på https://orbxdirect.com/ og registrer deg på nytt med samme e-postadresse og passord som første gang. Du vil få en feilmelding om at passordet er brukt tidligere.. Ta deg en kopp kaffe til det kommer en e-post fra ORBX. Klkk på linken i e-posten for å godkjenne registreringen. Da kan du logge deg inn igjen.
Skrevet 6. desember 2016 8 år Forfatter Jeg bruke en annen mailkonto og registrerte meg som ny bruker....fungerer det også
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.