Eivin Stensø Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Ønsker alle virtuelle flygere en fredfull adventstid og en riktig god jul. En ting er sikkert. Når nissen kommer, vil han høres veldig godt i år. Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 4. desember 2016 Premium Medlem Skrevet 4. desember 2016 Ha ha... eller Ho ho Får gjerne besøk av den nissen. Bah Humbug! Siter
Eivin Stensø Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Skrevet 4. desember 2016 Det hadde kanskje vært enklere å brukt en Harrier, men absolutt standsmessig av nissen. Så kan reinsdyrene slippe å slite seg ut for en gangs skyld Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2016 Premium Medlem Skrevet 6. desember 2016 ;D ;D ;D fantastisk ;D Siter
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 Siste prosjekt er opplastet til testing og kan med det ta en velfortjent juleferie med masse flyging! God advent og happy landings til alle! Finni Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk Siter
Kjetil Håvan Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Får håpe det er fueltank og ikke et missil nissen sitter i ja. ;D MerryHappyChristmas! Siter
Eivin Stensø Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Skrevet 16. desember 2016 Får håpe det er fueltank og ikke et missil nissen sitter i ja. ;D MerryHappyChristmas! Det er nok en tank ja. Disse tankene var et forsøk på å få Lightningen til å få noe i nærheten av en brukbar rekkevidde (slik at den kunne bli brukt til andre ting en avskjæringer) men ble i løpet av utgangen av 1966 tatt ut av bruk fordi tank gaugene ble erstattet av radar altimetere Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 21. desember 2016 Moderatorer Skrevet 21. desember 2016 Ja blir en stille fly jul for meg da hovedkort tok kvelden så nå er det demontering og retur til komplett på garanti så får vi se hva som blir resultatet av det Så da får folket ha en fredlig Jul i stua Ps Kommer til å følge med i fora da jeg har tilgang på bærbar/nettbrrett/telefon så abstinensene ikke blir helt ville Siter
Eivin Stensø Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Skrevet 21. desember 2016 Ja blir en stille fly jul for meg da hovedkort tok kvelden så nå er det demontering og retur til komplett på garanti så får vi se hva som blir resultatet av det Så da får folket ha en fredlig Jul i stua Ps Kommer til å følge med i fora da jeg har tilgang på bærbar/nettbrrett/telefon så abstinensene ikke blir helt ville Nei kødder du? - Offameg. Sånt legger en demper på jula. Ja-ja... Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. desember 2016 Moderatorer Skrevet 24. desember 2016 Stilig bilde selv nissen må ha påfyll Siter
Kjetil Håvan Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Ja synd Robert med pcen. Merry happy Christmas everybody. Nice refuel forresten! Haha... ;D Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Litt seint ute, men da blir det ønsker om en fortsatt god og fredlig jul til alle her inne! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 6. januar 2017 Moderatorer Skrevet 6. januar 2017 Da har jeg fått svar fra Komplett ...prossesor som tok kvelden og da de ikke solgte den jeg hadde lenger erstatter de nytt hovedkort og ram også Hovedkort: https://www.komplett.no/product/841945/datautstyr/hovedkort/intel-socket/asus-rampage-v-extreme-socket-2011-3# Prosessor: https://www.komplett.no/product/891155/datautstyr/prosessorer/intel-core-i7-6800k-prosessor# Minnebrikker: https://www.komplett.no/product/894959/datautstyr/minnebrikker/corsair-vengeance-led-ddr4-3200mhz-16gb så da er det jo ny pc da jeg kan bruke tidligere utstyr (vannkjøling/disker etc ) får erstattet dette på garanti så i neste uke er jeg nok oppe og kjøre igjen Topp service Fikk jo en grei gratis oppddatering av riggen 8) Godt fornøyd med service på komplett.no Siter
Eivin Stensø Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Skrevet 6. januar 2017 Suverent, Robert. Det er så kjedelig å ha datahavari. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.