Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida. Det er nok ikke så skremmende som hva tittelen kanskje skulle tilsi. Jeg har etter 3-4 år funnet veien inn hit igjen, og vurderer å begynne å fly igjen. Har tydeligvis ikke vært stillstand i utvikling av godbiter til flightsim, så skal bruke litt tid i begynnelsen på å sette meg inn i de forskjellige alternativene,og se hvilket utvalg av fly og scenery m.m som er tilgjengelig .

Driver forøvrig fortsatt å fotograferer,dog litt mer variert enn bare fly.

https://www.facebook.com/skibrekphotography/

• Premium Medlem
Skrevet

Velkommen tilbakers. Skaff det FTX Norway og installer godbitene fra Andrew og Jan: Airports of Norway og GA Norway v3. MEd Henrik sine skip får du dessuten NOrske båter som trafikkerer kysten vår på kryss og tvers. Ikke minst, skaff deg Lockheed Martin Prepar3D. Store ting har skjedd på 3-4 år, det kan jeg love deg! 

• Premium Medlem
Skrevet

Som gammel Queen fan så så jeg selvfølgelig att det var Freedie Mercury med en gang,så jeg fleipet bare litt med deg ang.barten.

Uansett velkommen tilbake til flightsimmiljøet  8)

Skrevet

Gu hjelpe meg hvor tok alle berikende personer veien ? Jeg er, som de fleste av meg innom FS.no så dukker en gammal god kjennings tråd fra 2016 inn, å undertegnende blir nostalgisk.

Hva skjedde med VÅR web sfære der vi døgnstøtt fant likesinnsforvirra plundrende desktop piloter med våre utfordringer iht lillemjuks software der vår felles frelser og motstander ga vårt miljø utfordringer vi faktisk var villige til å jobbe oss gjennom ?

Facebook ødela så mye. Ikke bare for vårt berikende web samfunn men for så mye mer.

Veit ikke om du leser dette Frode, men gu bedre så mange gode stunder vi har hatt på verds veven ikke minst på FS.no  ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...