Eivin Stensø Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Hei alle sammen. Jeg har satt opp ATC-radarclient og håper på litt trafikk på multiplayeren utover kvelden og i helga. Alle er hjertelig velkommen å fly så lenge dere kan holde en heading og en høyde samt fly en ILS-approach. Mer kunnskap behøves ikke og jeg er svært tålmodig så ikke være redd for å prøve og feile litt. NB. Hvis dere derimot ikke ønsker ATC så fly på en annen flyplass, ellers blir det vanskelig å yte service til de som ønsker det. All trafikk er velkommen VFR, IFR, Helikopter jagerfly, nåtid og historie osv. Håper å se dere i helga. mvh Eivin aka LION6 Siter
Eivin Stensø Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 Jeg sitter som Gardermoen Approach ENGM_APP en stund. Jeg har ikke sett en kløyva kjeft enda men velkommen skal dere være. Det er mulig dere må rope litt på meg da jeg ikke sitter og følger så nøye med når lufta pr øyeblikket er tom. E Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.