Rune Andersen Skrevet 21. september 2016 Skrevet 21. september 2016 Noen spørsmål: Lastet ned Dafwings og installasjon gikk greit. Når jeg aktiverer DAFWINGS fra FSX så mister jeg grafikk i horisonten. Har kun STORE BOKSTAVER til å legge inn Bruker ID og passord (I dafwing). Passord jeg fikk fra flightsim.no har små bokstaver. Finner ingen steder i DAFWINGS hvor jeg skal legge inn epost (som del og loggin). Stod i tilsent epost (med login osv) fra flightsim.no, Er siste spørsmål: En oppskrift på å slette Dafwings på en ryddig måte. Rune
Geir Teigo Skrevet 21. september 2016 Skrevet 21. september 2016 Hei Rune Ser også at klienten opererer med store bokstaver. Skriv passordet ditt med store bokstaver så skal det være greit. Kontoen din er knyttet opp mot en epostadresse, men i klienten skal du kun benytte brukernavn og passord. Må på en annen PC for å finne ut om klienten avinstalleres på lik linje med andre programmer, så det får du svar på siden. Grafikkproblemet ditt håper jeg du finner ut av, men har ikke sett det rapportert andre steder. Si fra om du finner ut av det.
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 21. september 2016 Moderatorer Skrevet 21. september 2016 Ingen automatiskavinstaller nei Så da blir det vel å slette i modules alt du finner om clienten + innføring i dll.xml filen i din bruker
Rune Andersen Skrevet 21. september 2016 Forfatter Skrevet 21. september 2016 Ja, fikk ny bruker ID med store bokstaver. Fikk logget meg på og grafikken løste seg også. Takk
Anbefalte innlegg