Bjørn Olav Henjum Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 Hei. Jeg har ikke 'flydd' på lenge, men det har begynt å krible litt i joysticken i det siste, så det var derfor jeg sjekket her for å se om det har skjedd noe nytt i det siste Synd å se at Dag har gitt seg, men veldig bra at noen overtok i stedet for at nettstedet ble lagt ned. Kjempebra at denne siden fortsatt er oppe og går med daglig trafikk. Flightsim.no har betydd veldig mye for meg opp gjennom årene, så tusen takk for innsatsen til dere som har overtatt (Edit: ...og selvfølgelig til Dag Johansen som startet og til alle som har bidratt opp gjennom årene). 1 Siter
Geir Teigo Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Godt at gamle travere finner tilbake igjen. Sommeren er på hell og vi håper trafikken tar seg opp nå når gradestokken kryper ned. Følg oss også på Facebook, men oppfordrer til bruk av forumet til å søke hjelp. I forumet spares alle poster og kan derfor være til hjelp for andre brukere på en helt annen måte enn hva FB kan. God helg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.