Skrevet 23. mars 2016 8 år Premium Medlem Andrew fortsetter i samme tempo. Før æ fikk testet AoN 3.80 skikkelig, var 3.81 ute ;D Har ikke fått sett så grundig gjennom denne versjonen heller, men rakk å ta noen runder rundt Bodø AB, og det er en underdrivelse å si at æ likte hva æ så
Skrevet 23. mars 2016 8 år Takk for shots 3.81 ble utgitt ved et uhell. Så i det tilfellet føyer jeg meg etter forumet. Jeg fikset endel gamle texturer for ENBO og ENSH i samme slengen, og tok og en grundig oppussing av ENSH, var litt å ta igjen der også
Skrevet 23. mars 2016 8 år Uups. Har ikke helt fulgt med på en stund. På tide å laste ned mer da. Sitter med aon 3.76 tror jeg. Nice update! Takker og bukker Andrew!
Skrevet 24. mars 2016 8 år Hmmmm, er visst på tide å legge vekk Tore sitt uferdige Bodø Scenery til fordel for dette gitt. Supert arbeid Andrew!
Skrevet 24. mars 2016 8 år Jeg har holdt igjen på modellsiden her lenge, i påvvente av Tore sitt scenery. Men jeg skal gå så langt å lage en ny garasje til neste versjon, da den eksisterende har en litt Harry textur, så den må kamufleres med en litt større. Har alt fusket til en annen :-p
Skrevet 25. mars 2016 8 år Pokker, dette funker vel kansje ikke på FSX? Har ikke klart å kommet meg overt til P3D ennå :-[
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.