Skrevet 6. mars 2016 8 år Jeg prøver å skrive et inlegg med bilder,men det virker ikke . Hvis jeg fjerner bildene kommer innlegget inn på forumet. ????
Skrevet 6. mars 2016 8 år Trykk på bildeknappen til venstre over smilyfjesene i menyen, da får du opp to (img) koder, lim inn lenken til enkeltbilder mellom disse. Så skal det funke
Skrevet 6. mars 2016 8 år Forfatter Ja,har gjort slik du sier mange ganger før,men denne gangen virker det ikke. http://jtpette.webs.com/737%20level%20VC.jpg Det virker tydeligvis på webadresse. ?
Skrevet 6. mars 2016 8 år Må være noe med linken, prøvde å lage en post med den, men får bare opp en feilmelding.
Skrevet 6. mars 2016 8 år Forfatter Ja,jeg fikk lagt inn et bilde fra avisa,men det går ikke fra websiden jeg lagrer bildene på,så det må være noe med den siden.
Skrevet 6. mars 2016 8 år Sannsyneligvis, prøv å laste bildet opp på en annen side så du får en ny link.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.