Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Æ ble så inspirert av Kims stillehavskamper,  at æ måtte fyre opp IL2  8) .  Ei stund siden æ var innom denne simmen,  så æ ble positivt overrasket av alle oppgraderingene siden sist.  Både grafikk, flymodeller og ikke minst flyegenskapene var tydelig forbedret,  så mens skiskyting opptok de fleste andre,  deltok æ i heftige luftkamper over Stalingrad  ;D  Prøvde både FW-190 og diverse russiske fighters,  men yndlingen er og blir Messerschmitt Me-109 . Startet karieren med eskorteflyvning over iskalde stepper,  og fortsatte med å plukke ned russere utover sommeren . Nærmere forklaringer anser æ som unødvendig  ;D

il.jpg

il1.jpg

il2.jpg

il2b.jpg

il5.jpg

il6.jpg

il7.jpg

il8.jpg

il12.jpg

il14.jpg

il9.jpg

il10.jpg

Noen riper i lakken fikk karieren min,  men ikke verre enn at det fortsatt var bruk for meg  ;D

ny1.jpg

ny2.jpg

il15.jpg

il16.jpg

Huhh krig er strevsomt og tidkrevende,  tror æ søker permisjon og nyter freden og roden i P3D3.1  ;)

• Premium Medlem
Skrevet

He he ja,  mye av samme "filosofien" går igjen fra gamle IL2 Sturmovik,  men atmosfære,  grafikk,  flymodeller og LYDKVALITETEN  er av en helt annen verden !  Utviklingen er enorm,  og her kunne æ fort blitt hekta,  men æ har simpelthen ikke tid til å holde følge .  Kommer kanskje til å utfordre i en og annen "dogfight" for skøy skyld,  men er mer enn nok fornøyd med å hanskes med warbirds i P3D3  8)

Skrevet

Det var det med tid ja, sjøl har det vært svak økonomi mens jeg har studert de siste årene som har hindret meg i fly noe særlig, mest på grunn av å ikke ha råd til de trollene, sammenlignet med det jeg har, av noen datamaskiner som trengs for å kjøre sværingene i FS verden som har vært det største hinderet, her er heldigvis WT veldig snill i og me at det ikke krever allverdens og er gratis å holde på med :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...