Tormod Nordskog Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Har Altibox router og prøvde og sette opp multiplayer uten hell ( Prepare v3 ), har også vært i kontakt med brukerstøtte men fremdeles uten hell. Jeg får forske litt videre på dette. Er Fs cloud den eneste muligheten en har foruten Vatsim til og joine andre eller er det noen her som kjører multiplayer av og til. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Hvis du vil la andre koble til din private multiplayer session må du enten åpne de relevante portene på ruteren din (google "p3d mp port forward" for relevante porter), eller bruke software som lager et virtuelt LAN over WAN for deg og de du vil spille med (som f.eks Hamachi, gratisversjonen støtter opp til 5 deltagere om gangen). Ellers er det (eller har vært) en fs.no-multiplayer for P3D, såvidt jeg vet. Aner ikke om denne er oppe konstant eller bare for planlagte flighter. Siter
Kim Kristensen Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Et annet alternativ kan være FScloud Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. januar 2016 Moderatorer Skrevet 19. januar 2016 Hei skal sette opp en multiplayer P3D v3.1 litt senere i dag så ga kamdu jo prøve å komme på her ....jeg setter den bare opp i P3D men har satt opp noen porter i router også men tror ikke det skal være nødvendig De fleste som har vært innom hos meg har ikke gjort noe i p3d >Tormod kom på teamspeak så skal vi se hva vi får til Ligger i P3dV3 fanen Adressen er ts3se.clanwarz.com:1125 Siter
Tormod Nordskog Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Skrevet 19. januar 2016 Takker alle så mye for svar, jeg skal prøve Robert Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. januar 2016 Moderatorer Skrevet 19. januar 2016 P3Dv3.1 Server oppe Står på Rygge Gate 6 med en Twin Otter IP 85.167.123.58 passord: fsno (kun små bokstaver) ALLE som har lyst kan logge på 8) Siter
Tormod Nordskog Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Skrevet 19. januar 2016 Merkelig , kommer ikke inn Robert Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. januar 2016 Moderatorer Skrevet 19. januar 2016 Prøv igjen ....hm hvor kom du ikke på ? nettet "hikket" her kom akkurat på igjen Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 31. januar 2016 Moderatorer Skrevet 31. januar 2016 Har satt opp en server med FsHost for testing på en maskin her i heimen den skal virke for Xplane FSX og P3D Så håper flest mulig prøver denne så får vi sett hvordan dette fungerer for å koble til på denne må en addon legges til denne finnes her Download FSHostClient 1.4 for FSX and Prepar3D here i fanen multiplayer legger du inn ditt navn Under iP address legger du inn min IP 85.167.123.58 klikk searsh for Ip adresse så vil Mp session dukke opp i vinduet under når du har funnet den er det bare å koble til passord er fsno Håper på litt respons på denne testen ... Server finnes kun her og ikke i den offisielle listen Været er et enkelt tema som default men det er fullt mulig å bruke værgenerator for Real Weather Du vil også se FsHostClient i add-ons i simmen hvor du kan velge logg inn/ut mm... Lykke til Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 1. februar 2016 Moderatorer Skrevet 1. februar 2016 Glemte å si at server står på 24/7 Siter
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 1. februar 2016 Skrevet 1. februar 2016 Kommer en tur innom og tester senere ikveld Siter
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 1. februar 2016 Skrevet 1. februar 2016 "No sessions found".. Merkelig, fant den her om dagen.. : Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 2. februar 2016 Moderatorer Skrevet 2. februar 2016 SERVER Oppe igjen nå Sorry....... Server hadde ved en feil blitt skrudd av da vi tok kvelden Gammel (u)vane å skru av pcèr Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 2. februar 2016 Moderatorer Skrevet 2. februar 2016 Beklager ....grunnet lite interesse av folket for testing så legger jeg ned testserveren Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.