Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Altibox router og prøvde og sette opp multiplayer uten hell ( Prepare v3 ), har også vært i kontakt med brukerstøtte men fremdeles uten hell. Jeg får forske litt videre på dette. Er Fs cloud den eneste muligheten en har foruten Vatsim til og joine andre eller er det noen her som kjører multiplayer av og til.  :)

Skrevet

Hvis du vil la andre koble til din private multiplayer session må du enten åpne de relevante portene på ruteren din (google "p3d mp port forward" for relevante porter), eller bruke software som lager et virtuelt LAN over WAN for deg og de du vil spille med (som f.eks Hamachi, gratisversjonen støtter opp til 5 deltagere om gangen). Ellers er det (eller har vært) en fs.no-multiplayer for P3D, såvidt jeg vet. Aner ikke om denne er oppe konstant eller bare for planlagte flighter.

• Moderatorer
Skrevet

Hei skal sette opp en multiplayer P3D v3.1 litt senere i dag så ga kamdu jo prøve å komme på her ....jeg setter den bare opp i P3D men har satt opp noen porter i router også men tror ikke det skal være nødvendig

De fleste som har vært innom hos meg har ikke gjort noe i p3d

>Tormod kom på teamspeak så skal vi se hva vi får til

Ligger i P3dV3 fanen  ;)

Adressen er

ts3se.clanwarz.com:1125

• Moderatorer
Skrevet

Har satt opp en server med FsHost for testing på en maskin her i heimen den skal virke for Xplane FSX og P3D

Så håper flest mulig prøver denne så får vi sett hvordan dette fungerer

for å koble til på denne må en addon legges til denne finnes her

Download FSHostClient 1.4 for FSX and Prepar3D here

i fanen multiplayer legger du inn ditt navn

Under iP address legger du inn min IP 85.167.123.58

klikk searsh for Ip adresse så vil Mp session dukke opp i vinduet under

når du har funnet den er det bare å koble til passord er fsno

Håper på litt respons på denne testen ... Server finnes kun her og ikke i den offisielle listen

Været er et enkelt tema som default men det er fullt mulig å bruke værgenerator for Real Weather

Du vil også se FsHostClient i add-ons i simmen hvor du kan velge logg inn/ut mm...

Lykke til

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...