Skrevet 12. november 2015 9 år Premium Medlem Endelig en "Starfighter" for privatbruk ;D . Flysimware Learjet 35 A bør få øynene opp hos flere enn bare oss warbird-elskere. I mine øyne en fantastisk gjennomført modell, og en høyst interessant utfordring å fly. Nydelig for håndflyvning, men også en håndfull for systemelskere. Lydkvaliteten er av det beste man får i dag, og flyfeelingen kan få fram hakeslepp hos selv den mest blaserte busspilot. Screenshots yter neppe full rettferdighet for denne skjønnheten, og jeg er tidlig i opplæringsprogrammet, men kan allerede anbefale denne flotte modellen. Snart helg, god tur
Skrevet 12. november 2015 9 år Fint fly ja! Bortsett fra den litt gusjgrønne fargen du hadde valgt her, ser denne jeten riktig stilig ut! ;D Ser det er ENBO du tar av fra, men hvor er det du lander?
Skrevet 12. november 2015 9 år Forfatter Premium Medlem He he fargen er litt retro, slik også flyet er ;D . Den kommer også i andre farger, men ingen er direkte pene, så æ håper på noen heftige repaints etter hvert. Landet i Aarhus .
Skrevet 15. november 2015 9 år Forfatter Premium Medlem Må jo være enig, sånn visuelt, men husk at Learjet`n var utviklet for å frakte folk ;D , og med litt annen maling, er den råstilig . Uansett, karene i "Flysimware" legger mye ekte kjærlighet i å utvikle modellene realistisk, og har ikke samme talentet til det kunstneriske utseende, men det holder i lange baner til å nyte flyfeelingen.
Skrevet 11. desember 2015 9 år Hei! Beklager å eventuelt ta opp en gammel tråd, men jeg lurte på den dash-8 som står i bilde 1, er dette bare en AI modell eller er det en modell man får kjøpt for flyvning?
Skrevet 11. desember 2015 9 år Nydelig, Ernie Ser hvem jeg skal gå til når det gjelder å få satt opp min P3D når den tid kommer
Skrevet 12. desember 2015 9 år Forfatter Premium Medlem Velkommen tilbake Benny ( .... når den tid kommer ) . Og du slipper helt sikkert å spørre om oppsett, P3D3 funker kjempefint rett etter innstallering. Kan ikke huske å ha sluppet så lett unna trouble siden æ begynte med flysimmulering ( en gang på 80tallet ) ;D
Skrevet 12. desember 2015 9 år Det skal være sikkert Ernst! Den tweakinga/oppsett som foregår i p3dv3 skjer kun i menyen i simmen. Ingen behov for tweaking i en haug med cfg og ini filer lenger. 8)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.