Kjetil Håvan Skrevet 26. oktober 2015 Skrevet 26. oktober 2015 Ikke akkurat skoleeksempel på Good airmanship. VFR i IMC forhold! Tett på overspeed hele tida, med tryneskrell på slutten. Overspeed med strukturell skade på fuselage. ;D Denne var egentlig ment å bare skulle teste ut min nye streaming/screencapture software. https://youtu.be/lBFIY0cpT7E Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. oktober 2015 Premium Medlem Skrevet 27. oktober 2015 Litt brå avslutning ;D , men glimrende demo hvordan dårlig vær fungerer i simmen. Anbefales for alle som enda sitter på gjerdet angående P3D3 Siter
Kjetil Håvan Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Skrevet 27. oktober 2015 Brå avslutning grunnet at p3d nektet å la meg fly videre da jeg overspeeda med 270 ktn, og flyet gikk sannsynligvis i oppløsning. Hadde vært mye kulere hvis en ving feks hadde falt av og flyet hadde falt ned. Istedet for at simmen bare stopper. Men planen var jo egentlig å fly til haukåsen da! ;D Man kan fly i utrolig tett skydekke uten at flyten påvirkes nevneverdig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.